Sleeping Dogs nie pomogło Square Enix

Problem finansowy Square Enix pogłębia się. Znany wydawca i deweloper podzielił się z nami wynikami finansowymi za okres od 1 kwietnia 2012 roku do 30 września. Z danych wynika, że firmie przydałby się jakiś prawdziwy hit sprzedaży. I to szybko.
Problem finansowy Square Enix pogłębia się. Znany wydawca i deweloper podzielił się z nami wynikami finansowymi za okres od 1 kwietnia 2012 roku do 30 września. Z danych wynika, że firmie przydałby się jakiś prawdziwy hit sprzedaży. I to szybko.





Square Enix ogłosiło, że od 1 kwietnia 2012 roku do 30 września firma straciła 68 milionów dolarów netto.
Pomimo tego, że tytuły takie jak Dragon Quest Monsters: Terry’s Wonderland 3D (3DS), albo Dragon Quest X (Wii) sprzedawały się nieźle w ostatnich miesiącach, firmie nie udało się dźwignąć z dołka, w jaki wpadła. Popularność tytułów wydanych w rzeczonym okresie, czyli Kingdom Hearts 3D, Theatrhythm Final Fantasy, Heroes of Ruin, Quantum Conundrum oraz Sleeping Dogs okazała się zbyt wątła, by odwrócić sytuację firmy.
W szczególności Square Enix wskazało jako przyczynę gorszych wyników słabszą niż oczekiwaną sprzedaż Sleeping Dogs. Okazuje się zatem, że przejęcie zawieszonego przez Activision projektu nowego True Crime nie wyszło japońskiej korporacji na zdrowie.
W tej sytuacji przydałoby się wydanie jakiegoś hitu sprzedaży w nadciągających miesiącach. Wiadomo jednak, że na Versusa nie mamy co liczyć w najbliższym czasie (o ile możemy w ogóle na niego liczyć). Może chociaż premiera nowego Hitmana, DQX na Wii U oraz Final Fantasy XIV na PS3 podreperuje finanse Square Enix?