Zmiany w systemie walki Injustice

Dwa tygodnie temu dowiedzieliśmy się, że twórca serii Mortal Kombat jest zachwycony współpracą z DC Comics. Tym razem czeka na nas więcej ciekawostek na temat procesu tworzenia Injustice: Gods Among Us. Warto to obejrzeć.
Dwa tygodnie temu dowiedzieliśmy się, że twórca serii Mortal Kombat jest zachwycony współpracą z DC Comics. Tym razem czeka na nas więcej ciekawostek na temat procesu tworzenia Injustice: Gods Among Us. Warto to obejrzeć.





Netherrealm Studios opowiada o grafice w Injustice (wycisnęliśmy z konsoli wszystko, co się dało), o strukturze rozbudowanych aren walki (każda z nich będzie podzielonych na segmenty/poziomy). Deweloperzy podkreślają, że wybór planszy jest tak samo ważny, jak wybór bohatera.
Co najważniejsze - Netherrealm pozbyło się przycisku "bloku". Teraz gardę podnosimy po prostu się cofając. Trzy główne ataki to lekki, średni i mocny - każdy przypisany pod jeden przycisk. Guzik zwolniony przez wyrzucenie bloku odpowiada teraz za zmianę stylu walki bohatera i atak specjalny związany z tą zmianą.