Projektant Half-Life 2 opowiada o Dishonored

Viktor Antonov to artysta, który zasłynął w naszej branży pracą nad wizerunkiem City 17 w Half-Life 2. Ostatnio Antonov tworzył grafiki koncepcyjne do Dishonored. Sprawdźcie wideo-wywiad z tym bardzo utalentowanym człekiem.
Viktor Antonov to artysta, który zasłynął w naszej branży pracą nad wizerunkiem City 17 w Half-Life 2. Ostatnio Antonov tworzył grafiki koncepcyjne do Dishonored. Sprawdźcie wideo-wywiad z tym bardzo utalentowanym człekiem.





Dunwall zawdzięcza swój charakter właśnie jemu. Viktor Antonov zaprojektował praktycznie każdy aspekt wizualny nowej gry Arkane Studios. Antonov podkreśla, że pracując dziś nad wielkim projektem prawie wszyscy skupiają się na małych cząstkach większej całości. "Dawniej przy tworzeniu gier mieliśmy więcej swobody w kreowaniu fikcyjnych światów" - mówi dyrektor kreatywny z Arkane. Przy Dishonored zdolny Bułgar miał wolną rękę - mógł stworzyć taki projekt, jaki zapragnął. Z naczelną zasadą, że liczy się jakość, a nie ilość. To oznacza mniejsze lokacje, ale wypełnione większą ilością atrakcji.