Forza Horizon 5 zachwyca odbiciami w czasie rzeczywistym, choć nie oferuje ray tracingu w trakcie wyścigów

Gry
2008V
Forza Horizon 5 zachwyca odbiciami w czasie rzeczywistym, choć nie oferuje ray tracingu w trakcie wyścigów
Iza Łęcka | 12.10.2021, 12:17

Forza Horizon 5 zaprosi sympatyków wyścigów do wielkiego, otwartego świata, który odznaczać się będzie dopracowaną, różnorodną oprawą. Playground Games nie dodało ray tracingu w trakcie zmagań na trasach, lecz na nowszym materiale możemy sprawdzić, jak pozycja prezentuje się w akcji.

Do premiery Forza Horizon 5 na Xboksach oraz PC pozostały cztery tygodnie, w trakcie których będziemy mogli liczyć na publikacje wielu filmików czy ujęć promujących tytuł. Wczoraj na portalu znalazły się nasze wstępne wrażenia z festiwalu w Meksyku, mieliśmy także możliwość rzucić okiem na fragment rozgrywki oraz porównanie trybów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Od dawna wiemy, że przeniesienie barwnych terenów państwa z Ameryki Północnej dawało deweloperom z Playground Games spore możliwości w opracowaniu różnorodnych i efektownych tras. Zespół nie zaimplementował ray tracingu podczas wyścigów (doświadczymy go jednak w Forzavista), ale nie oznacza to, że na samochodach nie zobaczymy odpowiednich efektów. Na poniższym krótkim materiale możemy przyjrzeć się odbiciom na masce, które powstają w trakcie pokonywania kolejnych zakrętów.

Brytyjskie studio zdradziło, że tegoroczna odsłona będzie największą w historii serii, a gracze odkryją tereny pustynne, starożytne ruiny, barwne miasta, bujne dżungle czy rozległe kaniony – wszystko w akompaniamencie zmieniającej się pory dnia i pogody.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Forza Horizon 5.

Źródło: Twitter: XboxStudio

Komentarze (104)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper