Elden Ring wykorzystuje znaną mechanikę z gier Ubisoftu. Gracze będą odkrywać nowe tereny

Gry
1988V
Elden Ring wykorzystuje znaną mechanikę z gier Ubisoftu. Gracze będą odkrywać nowe tereny
Wojciech Gruszczyk | 09.09.2021, 18:38

W Elden Ring trafimy do wielkiego, otwartego świata, który pod względem skali będzie znacząco przewyższał poprzednie projekty From Software. To właśnie z tego powodu deweloperzy musieli zareagować i wykorzystują znaną mechanikę, którą zapoczątkował Ubisoft.

W czerwcu zobaczyliśmy pierwszy pełny zwiastun Elden Ring i od tego czasu deweloperzy systematycznie prezentują nowe informacje dotyczące produkcji. Tytuł otrzyma polską lokalizację i okazał się najlepszą opowieścią cyfrowego gamescomu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Yasuhiro Kitao z From Software rozmawiał z dziennikarze Jagatplay, któremu zdradził kolejną ciekawostkę z Elden Ring. W grze będziemy świadkami tak wielkiego świata, że autorzy postanowili zaimplementować wieże strażnicze znane z między innymi serii Assassin's Creed, dzięki którym będziemy mogli dostrzec wcześniej niedostępne lokacje – w tym wypadku małe lochy.

„Gracze rzeczywiście mogą przegapić niektóre z tych małych dungeonów w The Lands Between, zwłaszcza podczas eksploracji. Ale spokojnie, wprowadzamy też kilka sposobów, które pomogą wam znaleźć te miejscówki. Na przykład, możesz znaleźć obiekt zwany Wieżą Strażniczą, która zapewni Ci lepszą widoczność. Możesz ją powiększyć, znajdując lochy, które zostaną automatycznie zaznaczone na mapie”.

W przypadku większych podziemi (Legacy Dungeons) nie pojawią się żadne ograniczenia związane z poziomem postaci, jednak w niektórych momentach będziemy musieli zdobyć określony przedmiot, by móc wejść do środka lokacji.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Elden Ring.

Źródło: https://www.psu.com/news/elden-ring-watchtowers-are-ubisoft-style-towers-that-help-you-uncover-smaller-dungeons-and-other-points-of-interest/

Komentarze (30)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper