Resident Evil 3. Digital Foundry pokazuje wydajność gry na Xbox One X przed i po patchu

Gry
2467V
Resident Evil 3. Digital Foundry pokazuje wydajność gry na Xbox One X przed i po patchu
Mateusz Wróbel | 13.04.2020, 20:00

Parę dni temu ukazał się patch poprawiający płynność Resident Evil 3 na konsoli Xbox One X. Digital Foundry ukazało na swoim najnowszym materiale ilość klatek na sekundę w owej grze przed oraz po patchu.

Resident Evil 3 (2020) od początku boryka się z problemami na konsoli Xbox One X. Spadki płynności zostały zauważone już przy wersji demonstracyjnej, o czym poinformowali gracze Capcom. Japoński gigant nie zdążył uwinąć się z problemem przed premierą wyczekiwanego remake'u na rynku, ponieważ łatka eliminująca irytujący błąd pojawiła się dopiero parę dni temu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Na kanale Digital Foundry pojawił się film prezentujący rozgrywkę na Xbox One X w starej wersji rzeczonej gry oraz po patchu. Przed łatką użytkownicy posiadający najmocniejszą konsolę na rynku musieli zmagać się w większości rozgrywki z 40 klatkami na sekundę, kiedy to PlayStation 4 Pro spokojnie trzymało 60 fps-ów. Po patchu sytuacja wygląda już o niebo lepiej, ponieważ Xbox One X przez większość zabawy utrzymuje 60 klatek.

Materiał prezentujący zmiany obejrzycie poniżej. Jeśli więc odłożyliście grę z powodu niskiej płynności na XOX - teraz możecie wrócić do gry i spotkać się twarzą w twarz z Nemesisem.

Warto zajrzeć na:

Źródło: YouTube

Komentarze (91)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper