Ghost of Tsushima - wyciekły kolejne szczegóły dotyczące gry Sucker Punch

Gry
3660V
Ghost of Tsushima - wyciekły kolejne szczegóły dotyczące gry Sucker Punch
Mateusz Wróbel | 12.04.2020, 16:54

W sieci pojawiły się kolejne konkrety odnośnie Ghost of Tsushima - ekskluzywnej gry od Sucker Punch na konsole PlayStation 4.

Wczoraj informowaliśmy Was o szczegółach, które zostały ujawnione przez PlayStation Magazine w najnowszym numerze popularnego czasopisma. Dzisiaj wyciekła kolejna dawka informacji odnośnie Ghost of Tsushima, moim zdaniem, najciekawszej gry bieżącego roku. Informacjami podzielił się użytkownik Reddita posługujący się pseudonimem Hunbbel.

Dalsza część tekstu pod wideo

W jego wpisie możemy wyczytać, że los świata będzie zależał od poczynań naszego wojownika - Jina Sakaia. Podczas prowadzenia wojny z Mongołami będziemy sprzymierzać się z wieloma wpływowymi postaciami, z którymi będziemy wzmacniać lub osłabiać przyjaźń - zależeć to będzie od naszego podejścia (zapewne chodzi o system cichego oraz agresywnego podejścia). Jednym z naszych kompanów będzie Makoto, doświadczony łucznik, który idealnie zgra się z naszym bohaterem posługującym  się mieczem. PlayStation Magazine podaje, że będzie można skrzyżować miecze z naszymi sojusznikami (zapewne wtedy, kiedy wskaźnik przyjaźni będzie na zerowym poziomie). 

Potwierdzono parę szczegółów - czas w grze będzie podzielony na dzień/noc - jeśli zaczniemy zwiedzanie świata w dzień to po paru minutach rozgrywki możemy spodziewać się nocy. Co więcej - w grze pojawi się licznik śledzący czas, który minął od rozpoczęcia inwazji (w chwili obecnej nie wiadomo do czego posłuży - możliwe, że twórcy pokuszą się o sytuacje, w której będziemy musieli szybko zareagować, a odłożenie misji na później będzie niosło za sobą konsekwencje).

Podczas rozgrywki będziemy mogli poszerzać swoją wiedzę odwiedzając punkty orientacyjne i zbierając różnego typu znajdźki, które mogą rzucić nowe światło na różnych bohaterów i lokacje. W grze nie zabraknie także wielu gadżetów, takich jak lepkie bomby, które będziemy mogli podłożyć pod obóz wrogich Mongołów. Użytkownik Reddita na sam koniec dodał, że wraz z rozwinięciem bohatera będziemy mogli samodzielnie zniszczyć cały obóz wroga, co na początku rozgrywki staje się nierealne ze względu na zbyt niski poziom doświadczenia.

Gra zapowiada się strasznie ciekawie - osobiście mam nadzieję, że w najbliższym czasie poznamy jeszcze więcej szczegółów. Produkcja ukaże się 26 czerwca na konsoli PlayStation 4.

Warto zajrzeć na:

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: wccftech.com

Komentarze (66)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper