Pokaz PS5 z gigantycznym zainteresowaniem. Sony nie wykorzystało szansy

Pokaz specyfikacji PS5 cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Materiał na YouTube widziało już ponad 12,5 mln graczy i trudno nie odnieść wrażenia, że Sony nie wykorzystało swojej szansy. To mógł być początek świetnej kampanii promocyjnej nowej generacji.
O pokazie PS5 szczegółowo wypowiedział się Roger, ale warto jednak zauważyć ciekawą sytuację – prezentację na YouTube widziało już ponad 12,5 mln graczy. To ogromny wynik, który w pewien sposób pokazuje, że Sony nie wykorzystało gigantycznego potencjału wydarzenia.
Firma oczywiście od początku mówiła, że będzie to pokaz specyfikacji, jednak gdyby Mark Cerny postanowił przedstawić coś więcej niż tylko suche dane, to gracze mogliby z zaciekawieniem oglądać show... I pewnie wynik byłby jeszcze większy.




Dla porównania – 52 minutowe wspominanie o SSD widziało 12,5 mln graczy, gdy premierowy zwiastun Xboksa Series X zobaczyło 10 mln graczy. Musimy wziąć oczywiście pod uwagę dwa czynniki: trailer Microsoftu pojawił się także w innych mediach, ale jest dostępny od trzech miesięcy.
Trudno w tej sytuacji nie odnieść wrażenia, że Sony miało wszystkie potrzebne karty (ogromną publikę), by w odpowiedni sposób rozpocząć kampanię marketingową PlayStation 5, a zamiast tego firma musi się teraz tłumaczyć.
Na naszym serwisie sprawdzicie także:
- PS5 otrzyma znacznie lepszą Wsteczną Kompatybilność! Sony precyzuje informacje
- „PS5 jest tak naprawdę lepszym sprzętem” od Xbox Series X? Deweloperzy są rozczarowani pokazem Sony
- Teraflopy w PS5 nie są najważniejsze? Doświadczony deweloper komentuje burzę
- Pokaz PS5 to „zły marketingowy ruch”. Jason Schreier szczerze podsumowuje prezentację
- PS5 vs. Xbox Series X. Porównanie specyfikacji konsol nowej generacji