Iza Łęcka Iza Łęcka 19.03.2020 11:06
PS5 koncepcja
6781V

Pokaz PS5 to „zły marketingowy ruch”. Jason Schreier szczerze podsumowuje prezentację

Prezentacja specyfikacji PS5 jest jednym z najgłośniej komentowanych wydarzeń w naszej branży w ciągu ostatniej doby. Pokaz dobitnie podsumował Jason Schreier, który punktuje kolejne problemy. Sony nie wykorzystało swojej szansy. 

Podczas GDC 2020 Sony planowało przedstawić specyfikację PS5. Po odwołaniu imprezy i kolejnych ujawnionych informacjach w obozie Microsoftu, korporacja zdecydowała się na pokazanie szczegółów podczas niemal godzinnej relacji. Można śmiało powiedzieć, że to obecnie najchętniej komentowane wydarzenie, które niestety nie zostało pozytywnie odebrane nie tylko przez obserwatorów branży, ale i graczy. Jason Schreier również wypunktował poczynania Sony.

Redaktor Kotaku zaznaczył, że był to „zły marketingowy ruch”, ponieważ firma pokazała gorszą specyfikację – zamiast tego lepszym rozwiązaniem byłoby przedstawienie możliwości platformy:

„Wygląda to na zły marketingowy ruch, by ujawnić techniczną specyfikację, która wygląda znacznie gorzej niż największej konkurencji, a następnie publikować niezrozumiały, godzinny wykład, zamiast pokazać rzeczywiste nagrania z gier i pokazać, co czyni Twoją konsolę wyjątkową.”

Następnie dziennikarz podkreślił, że choć SSD to „wielka sprawa” i może zmienić sposób projektowania gier, to jednak Xbox w oczach klientów wydaje się aktualnie lepszy – Sony nie poradziło sobie z przystępną prezentacją konsoli.

Część graczy sądzi, że był to zwykły pokaz specyfikacji, co zostało wcześniej zapowiedziane, ale w obliczu konkretów przedstawionych przez Microsoft porównania same się nasuwają – Sony powinno nieco zmienić plany, dostosować się do działań konkurencji i pokazać klientom, czym tak naprawdę jest PS5.

Na naszym serwisie sprawdzicie także:

Źródło: Jason Schreier Twitter

Tagi: Jason Schreier playstation 5 ps5 sony