PhysX 5.0 od Nvidia. Demo technologii, którą zobaczymy w nowych grach

Gry
1201V
PhysX 5.0 od Nvidia. Demo technologii, którą zobaczymy w nowych grach
Bartosz Dawidowski | 19.12.2019, 13:39

Technologia PhysX, używana przez szereg silników takich jak Unity, Gamebryo czy Unreal Engine (od wersji 3) stanie się niedługo znacznie lepsza. Tematem chwali się Nvidia.

Technologia PhysX, wykorzystywana m.in. w takich produkcjach jak Wiedźmin 3: Dziki Gon, Boderlands 2 czy Fallout 4 ma się stać niedługo znacznie lepsza. Wszysko dzięki nowej wersji rozwojowej tego SDK.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nvidia zapowiedziała już wprowadzenie PhysX 5.0 w 2020 roku, a my możemy sprawdzić w poniższym filmiku, na jakie nowości możemy liczyć.

Nvidia pisze przede wszystkim o znacznym udoskonaleniu symulacji zachowanii cieszy i przede wszystkim o używaniu modelu Finite Element Model (FEM) dla symulacji deformacji obiektów. Szczerze mówiąc pierwsze demo PhysX 5.0, które możecie sprawdzić poniżej, raczej nie zapiera dechu w piersi. Może kolejne przedstawienie tej technologii, którą z pewnością ujrzymy w next-genowych produkcjach będzie bardziej efektowne.


Warto sprawdzić:

Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper