PhysX 5.0 od Nvidia. Demo technologii, którą zobaczymy w nowych grach
Technologia PhysX, używana przez szereg silników takich jak Unity, Gamebryo czy Unreal Engine (od wersji 3) stanie się niedługo znacznie lepsza. Tematem chwali się Nvidia.
Technologia PhysX, wykorzystywana m.in. w takich produkcjach jak Wiedźmin 3: Dziki Gon, Boderlands 2 czy Fallout 4 ma się stać niedługo znacznie lepsza. Wszysko dzięki nowej wersji rozwojowej tego SDK.
Nvidia zapowiedziała już wprowadzenie PhysX 5.0 w 2020 roku, a my możemy sprawdzić w poniższym filmiku, na jakie nowości możemy liczyć.
Nvidia pisze przede wszystkim o znacznym udoskonaleniu symulacji zachowanii cieszy i przede wszystkim o używaniu modelu Finite Element Model (FEM) dla symulacji deformacji obiektów. Szczerze mówiąc pierwsze demo PhysX 5.0, które możecie sprawdzić poniżej, raczej nie zapiera dechu w piersi. Może kolejne przedstawienie tej technologii, którą z pewnością ujrzymy w next-genowych produkcjach będzie bardziej efektowne.
Warto sprawdzić: