Star Wars Jedi: Upadły zakon ze wsparciem ray tracingu wygląda jeszcze lepiej

Gry
2002V
Star Wars Jedi: Upadły zakon ze wsparciem ray tracingu wygląda jeszcze lepiej
Wojciech Gruszczyk | 28.11.2019, 21:32

Respawn Entertainment nie zdecydowało się na pełne wsparcie ray tracingu do Star Wars Jedi: Upadły zakon, ale sytuację postanowili wykorzystać gracze. Modyfikacja wprowadza RT i upiększa produkcje ze świata Gwiezdnych wojen.

Star Wars Jedi: Upadły zakon to zdecydowanie jedna z większych niespodzianek listopada. Tytuł został doceniony przez graczy, osiągnął dobre wyniki i zebrał bardzo dobre oceny, więc możemy mieć nadzieję, że Respawn Entertainment nie zrezygnuje z rozwijania IP i zapewni graczom kolejne przygody.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy stworzyli naprawdę ładną produkcję, która została jeszcze upiększona. Modyfikacja Pascal Gilcher Ray Traced Global Illumination nie oferuje pełnego śledzenia promieni w czasie rzeczywistym, jednak nawet w takim wydaniu – gra wygląda naprawdę dobrze.

Produkcja Respawn Entertainment jest w wielu miejscach jaśniejsza, a wszystkie światła zostały podkręcone i ostateczny efekt jest naprawdę zadowalający. W sumie chętnie akurat w tym tytule zobaczyłbym pełną integracje RTX-a – szczególnie przy oświetlaniu ciemnych pomieszczeń za pomocą miecza świetlnego... To nawet teraz prezentuje się kapitalnie.

Więcej o serii Star Wars znajdziecie na naszej stronie:

Źródło: https://wccftech.com/star-wars-jedi-fallen-order-ray-tracing/

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper