Iza Łęcka Iza Łęcka 17.10.2019 13:34
Anthem twarz
1203V

Anthem wśród najpopularniejszych gier w USA. Aktualizacja wprowadza nowe funkcje

BioWare nie rezygnuje z Anthem, co nie jest zbyt zaskakującą decyzją. Pomimo nieprzychylnych komentarzy, gracze chętnie sięgają po produkcję, co jeszcze mocniej skłania twórców do zadbania o posiadaną bazę śmiałków i przyciągnięcie ich na serwery.

W Sieci nie brakuje opinii fanów BioWare, którzy na Anthem nie zostawili już suchej nitki i uważają, że studio powinno już dawno porzucić grę skupiając się na markach Dragon Age oraz Mass Effect. Najwidoczniej nie możemy liczyć na takie ruchy, bo pomimo ogólnego niezadowolenia, nowa produkcja kanadyjskich deweloperów cieszy się sporym zainteresowaniem wśród graczy.

Mat Piscatella (analityk NPD) potwierdził, że Anthem jest piątą najchętniej kupowaną grą na terenie Stanów Zjednoczonych w 2019 roku. Tak prezentuje się ranking:

  1. Mortal Kombat 11
  2. Kingdom Hearts III
  3. Madden NFL 20
  4. Tom Clancy's The Division 2
  5. Anthem

Rezultat prezentuje sytuację z końcówki sierpnia, ale najwidoczniej BioWare posiada odpowiednią bazę użytkowników – trzeba ich tylko odpowiednio zaktywizować. Studio próbuje swoich sił za pomocą nowej aktualizacji, która wprowadza szereg nowych funkcji:

  • Kataklizm wrócił z aktualizacją wprowadzającą święto czaszek. Im lepszy uzyskasz wynik, tym więcej otrzymasz specjalnej waluty do wydania w sklepie sezonowym.
  • Nowe wydarzenia w grze swobodnej z okazji święta czaszek. Ukończ z powodzeniem trzy wydarzenia w jednej sesji gry swobodnej, a pojawi się starcie z bossem.
  • Szukaj znajdziek i nowych archiwów danych, aby dowiedzieć się więcej o święcie czaszek.
  • Masowe rozmontowywanie jest teraz dostępne na wszystkich ekranach zarządzania ekwipunkiem.
  • Szansa uzyskania przedmiotów legendarnych oraz cena skrzyń wojennych wzrosły o 250%.
  • Do sklepu sezonowego dodaliśmy skrzynię wojenną zawierającą wyłącznie przedmioty legendarne.

Deweloperzy spędzili także sporo czasu na dopracowaniu gry i usunięto z niej sporo niedociągnięć:

  • Naprawiliśmy różne błędy powodujące awarię gry.
  • Automatyczne zbieranie łupów teraz działa w odniesieniu do wszystkich rzadkich łupów w trakcie sesji gry.
  • Przy próbie przelecenia nad przeszkodą javeliny będą teraz automatycznie zawisały w powietrzu zamiast spadać na ziemię.
  • Ogólne zmiany i poprawki kataklizmu:
    • Za wszystkie wyzwania, za które przyznawane były duże kryształy, teraz będzie przyznawanych 500 małych kryształów.
    • Zniszczone wieżyczki na mapach Morze Takaro i Zamek Kelrik nie będą się już odradzały.
    • Punktów teleportacji będzie teraz można używać od razu po poprzednim użyciu.
  • Zadanie „Codzienne: naprawa” nie będzie się już automatycznie kończyło po powrocie do Fortu Tarsis.
  • Naprawiliśmy błąd powodujący czasem wyświetlanie nieprawidłowego poziomu trudności w menu śledzonej ekspedycji.
  • Zaktualizowaliśmy podpowiedzi inskrypcji z premią do obrażeń od komb, żeby lepiej wyjaśnić, którego javelina dotyczy premia. Premia do obrażeń od komb Kolosa to teraz „Obr. komba wybuchowego”, u Łowcy jest to „Obr. komba przy trafieniu”, w przypadku Sztormu „Łańcuchy komba”, a u Śmigacza „Kombo aury”.
  • Naprawiliśmy błąd powodujący, że efekt żrący nie zwiększał obrażeń otrzymywanych od kwasu.
  • Zmieniliśmy zachowanie wspomagania celowania, żeby tak łatwo nie namierzało wrogów.
  • Zaktualizowaliśmy wiele angielskich opisów broni i wyposażenia, zmieniając „suit health” na „armor”.
  • Komponent „Odznaka zniszczenia” nie ma już takiej samej ikony jak „Zasilanie awaryjne”.

Pełną listę zmian w broniach oraz javelinach znajdziecie na witrynie produkcji. Trudno powiedzieć, czy przedstawione zmiany mogą osiągnąć oczekiwany sukces, ale jak widać BioWare stara się walczyć o tytuł.

Na naszym serwisie przeczytacie również:

Źródło: Twitter

Tagi: Anthem BioWare Electronic Arts