Call of Duty nie zmienia planów - co roku zagramy w nowe odsłony. Activision podsumowuje wyśmienity kwartał

Gry
1002V
Call of Duty nie zmienia planów - co roku zagramy w nowe odsłony. Activision podsumowuje wyśmienity kwartał
Iza Łęcka | 09.08.2019, 07:00

Świat coraz bardziej przychyla się do wieloletniego wspierania gier, oferując graczom kolejne dodatki i rozbudowując produkcje przez sezony, ale Activision nie zamierza podążać za trendami. Wydawca na spotkaniu z inwestorami zapowiedział kolejne odsłony serii Call of Duty.

Activision spotkało się z inwestorami, by przedstawić informacje dotyczące zysków za drugi kwartał roku podatkowego. Podczas spotkania został poruszony temat „gier jako usług”, które są rozwijane latami. Nie będzie raczej wielkim zaskoczeniem, ale wydawca nie zamierza podążać tą drogą w przypadku dużych wersji Call of Duty.

Dalsza część tekstu pod wideo

Korporacja podkreśliła, że Call of Duty na konsolach oraz PC zachowa swój coroczny bieg, a gracze mogą liczyć na kolejne odsłony serii, które będą systematycznie debiutować. Jedynie Call of Duty: Mobile będzie rozwijane jako usługa.

Wydawca nie może narzekać. Bobby Kotick (prezes zarządu Activision-Blizzard) potwierdził świetne rezultaty:

„Nasze wyniki za drugi kwartał przekroczyły wcześniejsze prognozy dotyczące zarówno przychodów jak i zysków. W pierwszej połowie 2019 r. postawiliśmy na inwestycje w nasze kluczowe franczyzy, a od drugiej połowy tego roku nasza publiczność będzie miała okazję zobaczyć i doświadczyć pierwszych wyników tych działań."

Activision Blizzard posiada już 327 mln aktywnych użytkowników we wszystkich grach w każdym miesiącu, ale trzeba podkreślić, że samo Candy Crush systematycznie rośnie osiągając już 258 mln aktywnych fanów. Marka Call of Duty rośnie z roku na rok - tym razem udało się wypracować 50% większe zaangażowanie graczy na serwerach względem poprzedniej odsłony. Crash Team Racing: Nitro-Fueled zanotował „wysoką sprzedaż” (szczególnie przez cyfrową dystrybucję). Activision posiada 37 mln aktywnych graczy, a Blizzard  ma 32 mln zaangażowanych użytkowników.

Activision wyniki 2 kwartal 2019

Więcej na temat Call of Duty:

Źródło: https://twinfinite.net/2019/08/activision-q2-2019/

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper