Cyberpunk 2077 zaoferuje ogromny świat i twórcy nie skorzystali z proceduralnie generowanych elementów

Gry
2855V
Cyberpunk 2077 zaoferuje ogromny świat i twórcy nie skorzystali z proceduralnie generowanych elementów
Wojciech Gruszczyk | 14.01.2019, 13:36

CD Projekt RED coraz chętniej odkrywa karty dotyczące Cyberpunk 2077. Twórcy ponownie przygotowali gigantyczny świat, ale zespół nie zdecydował się na wykorzystanie elementów generowanych automatycznie. Polacy ręcznie stworzyli każdą część gry.

Twórcy często wykorzystują wcześniej przygotowane elementy i tym samym w prosty i szybki sposób zapełniają lokacje. Wpływa to oczywiście na odbiór ostatecznej koncepcji, ale takiej sytuacji nie zobaczymy w Cyberpunk 2077.

Dalsza część tekstu pod wideo

Blade Runner i Ghost in the Shell inspiracją dla twórców Cyberpunk 2077

Maciej Pietras – główny animator filmów z Cyberpunk 2077 – podczas rozmowy z Jeux Act wspomniał, że deweloperzy nie zdecydowali się na proceduralne generowanie świata, ponieważ każdy element stworzono ręcznie.

„Gra pozwoli Ci wejść do wielu budynków, w których wszystko zostało stworzone ręcznie, ponieważ wierzymy, że to zapewnia odpowiednią jakość. Nic w naszym świecie nie zostało przygotowane proceduralnie.”

Twórca wspomniał również, że trudno tak naprawdę porównać świat Cyberpunka 2077 do tego z Wiedźmina 3: Dziki Gon, ponieważ w nowej grze natrafimy do wielu rozbudowanych w pionie budynków, których oczywiście nie mogliśmy zobaczyć w uniwersum wykreowanym przez Andrzeja Sapkowskiego.

Podczas całej historii zwiedzimy wyłącznie Night City, które jest „ogromną metropolią”, ale w całej grze znajdziemy wyłącznie psy i koty. CD Projekt RED nie zdecydował się na stworzenie dodatkowych zwierzaków.

Niestety, nadal musimy czekać na jakiekolwiek informacje dotyczące premiery.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.

Źródło: https://wccftech.com/cyberpunk-2077-procedural-elements/

Komentarze (65)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper