Call of Duty Black Ops 4: Blackout. Porównanie PlayStation 4 vs. Xbox One
Marka Call of Duty stawia w tym roku większość swojej uwagi na świeży dla serii tryb Battle Royal o nazwie Blackout. Nie tak dawno temu odbyła się jego beta, dlatego też możemy przyjrzeć się temu jak Treyarch poradziło sobie z tym zagadnieniem.
Jak zwykle tematem zajęło się niezawodne Digital Foundry, które bardzo dokładnie przeanalizowało wydajność trybu Blackout na wszystkich dostępnych konsolach.
Telltale Games bankrutem. Wszystkie projekty poza Minecraftem na Netfliksa skasowane
Okazuje się tu, że Sony musi naprawdę wykładać na tę współpracę mnóstwo zielonych banknocików, albowiem w pierwszej kolejności optymalizowana jest właśnie wersja na PS4 i PS4 Pro.
Na tych sprzętach frame-rate jest znacznie bliższy 60 klatkom na sekundę i co ciekawe, Prosiak radzi sobie w tej kwestii znacznie lepiej od potężniejszego Skorpiona. Na podstawowej "plejce" zagramy w dynamicznie skalowanym 1080p, zaś na Pro w dynamicznym 1800p, które czasem podbije się do 4K.
Na Xbox One gra lata w 900p, zaś na X podobnie jak na Prosie - 1800p przy bardzo rzadkim 4K. Pod kątem płynności rozgrywki, zarówno Xbox One jak i Xbox One X starają się wycelować w 60 klatek, lecz docierają tam rzadziej niż niebiescy konkurenci.
Call of Duty Black Ops 4: Blackout Mode Beta Analysis