Daniel Stroński Daniel Stroński 12.12.2015 12:07
Twórcy Uncharted 4 o wyborze kwestii dialogowych w scenkach przerywnikowych
1369V

Twórcy Uncharted 4 o wyborze kwestii dialogowych w scenkach przerywnikowych

Tydzień temu PlayStation Experience 2015 przyniosło zupełnie nowy fragment Uncharted 4: Kres Złodzieja (PS4), na którym gracz miał możliwość wyboru jednej z opcji dialogowych. Sprawę komentuje dyrektor kreatywny gry z Naughty Dog.

Uncharted 4: Kres Złodzieja (PS4) dostaniemy m. in. linę do pokonywania większych przepaści czy kilka ścieżek do jednego celu. Nie odbiega to jednak aż tak od założeń serii jak wybór kwestii dialogowych podczas rozmów z innymi postaciami.

Sprawujący pieczę nad grą w Naughty Dog Neil Druckmann skomentował tę sprawę podczas rozmowy z Gregiem Millerem z kanału Kinda Funny Games:

Jest kilka momentów w grze, w których zdecydowaliśmy, że wybór opcji dialogowych będzie interesującym rozwiązaniem. Podczas rozmowy Sama z Nate'em o jego przygodach, pomyśleliśmy, że będzie to fajny ukłon w stronę fanów. O czym powinien zacząć opowiadać? Dajmy fanom szansę, by zaczęli tę wielką przygodę wspominając to, co chcą.

Wygląda więc na to, że takich momentów będzie więcej, ale pojawią się bardziej w roli ciekawostki niż rzeczywistej mechaniki mającej wpływ na rozgrywkę.

Premiera Uncharted 4: Kres Złodzieja (PS4) 18 marca przyszłego roku. Przypominamy zwiastun, na którym pierwszy raz zobaczyliśmy wybór kwestii Nathana:

 

Źródło: YouTube (Kinda Funny Games)

Tagi: Naughty Dog Neil Druckmann playstation 4 Uncharted 4: Kres Złodzieja wideo