Twórcy Uncharted 4 o wyborze kwestii dialogowych w scenkach przerywnikowych
Tydzień temu PlayStation Experience 2015 przyniosło zupełnie nowy fragment , na którym gracz miał możliwość wyboru jednej z opcji dialogowych. Sprawę komentuje dyrektor kreatywny gry z Naughty Dog.
W dostaniemy m. in. linę do pokonywania większych przepaści czy kilka ścieżek do jednego celu. Nie odbiega to jednak aż tak od założeń serii jak wybór kwestii dialogowych podczas rozmów z innymi postaciami.
Sprawujący pieczę nad grą w Naughty Dog Neil Druckmann skomentował tę sprawę podczas rozmowy z Gregiem Millerem z kanału Kinda Funny Games:
Jest kilka momentów w grze, w których zdecydowaliśmy, że wybór opcji dialogowych będzie interesującym rozwiązaniem. Podczas rozmowy Sama z Nate'em o jego przygodach, pomyśleliśmy, że będzie to fajny ukłon w stronę fanów. O czym powinien zacząć opowiadać? Dajmy fanom szansę, by zaczęli tę wielką przygodę wspominając to, co chcą.
Wygląda więc na to, że takich momentów będzie więcej, ale pojawią się bardziej w roli ciekawostki niż rzeczywistej mechaniki mającej wpływ na rozgrywkę.
Premiera 18 marca przyszłego roku. Przypominamy zwiastun, na którym pierwszy raz zobaczyliśmy wybór kwestii Nathana:
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Uncharted 4: Kres Złodzieja.