Mateusz Wróbel Mateusz Wróbel 23.07.2020
Ghost of Tsushima - solucja i poradnik do gry. Subquesty, znajdźki, trofea i więcej
Spis treści
9210V

Ghost of Tsushima - solucja i poradnik do gry. Subquesty, znajdźki, trofea i więcej

W poniższym poradniku znajdziesz spis i opis przejścia wszystkich głównych misji, zadań pobocznych, mitycznych opowieści wchodzących w skład Ghost of Tsushimy. Możesz tutaj także przeczytać o znajdźkach, które pomogą Ci ulepszyć statystyki i wyposażenie Jina Sakaia - głównego bohatera produkcji Sucker Punch.

Ghost of Tsushima to mocno wyczekiwana produkcja amerykańskiego studia Sucker Punch, twórców serii inFamous. Deweloperzy postanowili odejść od nadprzyrodzonych mocy i zająć się krwawymi najazdami rządzących w Azji Mongołów. Jest rok 1274 rok, a feudalna, tętniąca życiem wyspa Cuszima zostaje zaatakowana - wcielamy się w Jina Sakai, który niejednokrotnie uprzykrzy życie swoim wrogom. W poniższym poradniku znajdziecie spis wszystkich zadań głównych, misji opcjonalnych, przedmiotów kolekcjonerskich, znajdźiek, obozów uchodźców czy fortec Mongołów. Zapraszam do skorzystania ze spisu treści i życzę miłej zabawy.

Porady Ghost of Tsushima

Misje główne Ghost of Tsushima - opis przejścia, jak odblokować, nagrody

Poniżej znajdziesz opis przejścia i solucję Ghost of Tsushima. Produkcja jest liniowa, a jedynymi wyborami są opcje dialogowe podczas rozmów z najważniejszymi osobami. Możemy wybrać, o co chcemy zapytać danego towarzysza. Ghost of Tsushima został podzielony na trzy akty - każdy z nich rozgrywa się w innej części wyspy Cuszimy. Podczas pierwszego rozdziału jesteśmy w południowej części wyspy, następnie przenosimy się do środkowej warstwy, aby potem zawitać na północnej części. 

Akt 1: Uratuj Pana Schimurę

Akt 2: Odzyskaj Zamek Shimura

Akt 3: Zabij Chana

Misje poboczne Ghost of Tsushima - opis przejścia, jak odblokować, nagrody

Poniżej znajdziesz spis i opis przejścia zadań pobocznych w grze Ghost of Tsushima. Opowieści kompanów pojawią się w dzienniku wraz z pchnięciem wątku fabularnego do przodu. Mityczne Opowieści i pozostałe zadania otrzymamy podczas zwiedzania świata i rozmawianiu z żyjącymi w Cuszimie wieśniakami (w obozach, wyzwolonych fortach, farmach, domach itp.). Jeśli zauważycie dymek, w którym znajdują się trzy kropki, wiedźcie, że NPC chce Wam zlecić najprawdopodobniej zadanie opcjonalne.

Akt 1:

Opowieść Ishikawy:

Opowieść Masako:

Opowieść Kenjiego:

Pozostałe:

Akt 2:

Opowieść Ishikawy:

Opowieść Masako:

Opowieść Kenjiego:

Opowieść Yuny:

Opowieść Noria:

Opowieść Yuriko:

Pozostałe:

Akt 3: Zabij Chana

Opowieść Ishikawy:

Opowieść Masako:

Opowieść Noria:

Pozostałe:

Mityczne opowieści Ghost of Tsushima - opis przejścia, jak odblokować, nagrody

Mityczne opowieści to zbiór zadań opcjonalnych w Ghost of Tsushima, dzięki którym odblokujemy mocarne talenty, a także zbierzemy przydatne materiały. Podczas tychże zadań poznamy historyczne opowieści o bohaterach zamieszkujących wyspę Cuszima. Często dochodzi tutaj do szukania dobrze ukrytych miejsc, więc jeśli macie problem z ich znalezieniem, odsyłam Was do spisu.

Region Izuhara:

Region Toyotama:

Region Kamiagata:

Dodatkowe aktywności, sekrety (znajdźki) Ghost of Tsushima

Pytania Ghost of Tsushima

Trofea i roadmap - Ghost of Tsushima

[poradnik w przygotowaniu...]

Tagi: Ghost of Tsushima Sony Interactive Entertainment Sucker Punch