Cronos The New Dawn - Szpital: Dawid Zybert, 3 substancje, skrzydło A i B, toksyna, serce, Niepołączony
Szpital Zjednoczenia w Cronos The New Dawn.
Idź przed siebie, a przy pierwszej mazi w tej lokacji idź w lewo, potem w prawo. Znajdziesz tam klucz do pokoju strażników i usłyszysz ponownie Weronikę.





Po dyskusji będziesz musiał odnaleźć aż 3 substancje. Nim to nastąpi, z kluczem strażników przejdź na poprzedni korytarz i wejdź do stróżówki, gdzie aktywujesz drzwi do kolejnych pomieszczeń w skrzydle B.

Tam idź przed siebie, potem do oddziału położniczego. Przeskocz w prawo przez okno i przejdź dalej korytarzem na wprost.

Teraz, gdy usłyszysz żołnierzy, biegnij przed siebie i zejdź poziom niżej po klatce schodowej. Tam uważaj na wybuchające zielone obiekty.

Gdy przejdziesz na sam dół, popatrz w prawo, a znajdziesz tam paliwo. Strzel w nie, aby usunąć maź i przejść dalej. Dotrzesz finalnie do kostnicy, gdzie będziesz musiał znaleźć klucz.

W środku zabierz klucz w pomieszczeniu po lewej stronie na końcu kostnicy. Gdy wyjdziesz, zawalcz z oponentami. Jest ich sporo, lecz staraj się ich przewracać, a potem dobijać nogą lub walką wręcz.

Następnie skorzystaj z przeniesienia czasowego i kontynuuj drogę do nowej lokacji. Uważaj na skaczących wrogów, których lepiej eliminować np. z pistoletu.

Potem przesuń półkę i w kolejnym obszarze odszukaj kartę magnetyczną. Na korytarzu odbij w lewo do administracji, potem poczekaj, aż wróg odejdzie i idź w prawo.

W sali spotkań znajdziesz kartę dostępu do większości pomieszczeń w szpitalu. Teraz wyjdź na zewnątrz i wybij wroga.

Aktywuj kartą biuro Weroniki i zabierz pierwszą substancję, po czym odnieś ją do kaplicy (do magazynu) lub od razu wróć na klatkę schodową, gdzie użyjesz karty i przejdziesz do sali operacyjnej.

Tam znajdziesz sporo wrogów, więc przygotuj strzelbę lub pożogę do podpalania oponentów. Potem idź przed siebie lub zwiedzaj poszczególne sale.

Finalnie miniesz kota i kolejne nagranie, po czym zdobędziesz kielich potrzebny do rozwiązania zagadki w kaplicy (dostaniesz lepszego Młota w ramach nagrody!). Teraz przejdź do skrzydła A blisko stacji roboczej, gdzie pójdziesz po dwie kolejne substancje.

Tam odbij od razu w prawo, przesuń skrzynkę i idź po drugą substancję. Aby otworzyć drzwi, sprawdź okienko od recepcji, strzel w benzynę i weź przedmiot. Potem wróć do skrzydła A, idąc dalej korytarzem.

Teraz w oddziale zakaźnym przechodź między kolejnymi łóżkami i otwieraj kolejne drzwi. Musisz znaleźć klucz do recepcji, a ten został umieszczony kawałek dalej. Ważne jest więc, aby eliminować wrogów wystających ze ścian.

Finalnie dotrzesz do pokoju, w którym urzędowała Weronika. Zabierz z niego klucz i wróć się do podwójnych drzwi. Zniszcz deski i zabierz drugą substancję ze skrzydła A. Mając wszystkie 3 z nich przejdź do diagnostyki.

Znajdziesz tam wirówkę, do której włożysz trzy substancje. Z toksyną wróć do miejsca (przez skrzydło B), gdzie zbierałeś przed chwilą klucz i wstrzyknij ją w biomasę, aby ją zniszczyć.

Teraz rusz do windy blisko stacji roboczej, aby sprawdzić, co stało się z Weroniką. Mowa o miejscówce tuż obok stacji roboczej.

Po scence i podejściu pod wielkie drzwi (tylko one będą otwarte), zawalczysz z Niepołączonym terrorem, gdy odwrócisz się od przejścia.

Twoim celem jest podpalanie wroga - wykorzystaj pożogi czy miotacze, a potem strzelaj ze strzelby najlepiej w kończyny lub głowę wroga, a więc pomarańczowe elementy. Jeśli zabraknie ci amunicji, biegaj po otwartych teraz obszarach.

Głównym celem jest wykorzystywanie beczek po aktywowaniu anomalii. Gdy wróg pod nie podejdzie, strzel w nie, a potem walcz z oponentem, gdy będzie się palił.
Po pojedynku przejdź przed siebie do Weroniki, a okaże się, że Dawid Zybert został już przemieniony.

Podczas powrotu do Terminala idź za źródłem światła. Finalnie po kilku dziwnych zjawiskach spotkasz opiekuna oraz anomalię, którą musisz aktywować. Po niej wrócisz do Terminala i pomówisz z Zybertem. Wróć do Opiekuna, potem rusz na obrzeża miasta.