Cronos The New Dawn - Sektor A-0, karabinek Oszczep, klatka, targ, jaskinie, rzeźbiarz, stacja
Stacja A-0 w Cronos The New Dawn.
Idź po schodach na górę Terminala i wróć do miejscówki, gdzie wcześniej zaczynałeś grę. W sektorze A-0 po przejściu przez bramkę znajdziesz sporo amunicji do karabinka oraz samą broń, Oszczep. Zabierz ją, ponieważ przyda się później.





Z nią rusz na zaśnieżony teren, potem odbij w prawo i przejdź na kafelek, dzięki którym możesz przeskakiwać na inne obiekty. Ruszaj cały czas przed siebie.

Zabij wroga i strzel w żółty, oznaczony X element. Dzięki temu maź po lewej stronie zostanie zniszczona, a ty będziesz w stanie kontynuować podróż.

Przy mazi, którą musisz zniszczyć, udaj się na kafelek z prawej strony. Potem zauważysz kolejny łatwopalny element, który musisz uderzyć. Powróć do miejscówki i idź przed siebie jedyną drogą.

Potem przy wielkiej przepaści, popatrz w lewo i zmień położenie Podróżniczki. W jaskini wykorzystuj oszczep na powracających wrogów i podejdź do mazi.

Aby ją zniszczyć, musisz przywołać anomalię po prawej stronie i uderzyć w beczkę. Potem przy pociągach wejdź do pierwszego wagonu.

Gdy będziesz w nim, skorzystaj z anomalii i przejdź do drugiego wagonu. W nim wyłącz anomalię i idź dalej, aż dotrzesz na teren szpitala. Na lewo od drzwi znajdziesz wejście, choć uważaj, bo od razu musisz walczyć z wrogiem.

Strzelaj w jego dłoń lub nogę, bo korpus jest opancerzony. Potem przejdź po kafelkach do stacji roboczej, a potem po drabinie. Odbij w lewo i idź do mieszkania pełnego mazi. Wybijaj wrogów.

Przy rozwalonej łazience odbij przez drzwi z lewej strony i potem idź w prawo na klatkę schodową. Zabij oponenta i przejdź przez wyważone drzwi.

Teraz wejdź na kafelki, odbij dwukrotnie w prawo i na bocznej ściance dotrzesz do kolejnego regionu. Możesz teraz rozwalić deski przy drzwiach po prawej, a znajdziesz mieszkanie Gabriela Baryki.

Jeśli nie, to znowu idź na kafelki. Pierwszą skocznię masz nad sobą, lecz uważaj od razu na pająkowego wroga czyhającego za ścianką.

Potem aktywuj anomalię i wróć do miejsca z przejściem prowadzącym do targu. Zbierz masę zapasów, a także dwa bezpieczniki, które musisz włożyć, aby przywrócić zasilanie i dostęp do bramy na końcu. Pierwszy bezpiecznik jest po prawej, drugi po lewej stronie. Po aktywacji tego drugiego eliminuj wrogów, najlepiej ze strzelby, gdy są blisko siebie.

Teraz wybij kolejnych wrogów, uważaj na jednego chodzącego po stoiskach - musisz wyeliminować tych zwykłych, a potem zająć się większym. Finalnie dotrzesz na nowy region, do jaskiń.

Aktywuj anomalię i wybij potem oponentów z wykorzystaniem karabinka lub pistoletu. Kawałek dalej korzystaj ze skoczni, a dotrzesz do domostwa.

Tam możesz wejść na górę i zebrać klucz do piwnicy rzeźbiarza lub przejść uchylonymi drzwiami dalej. W pierwszym przypadku otrzymasz esencję i zdobędziesz zapasy.

Finalnie kawałek dalej aktywuj anomalie, wejdź na ziemię z drzewem, a potem wyłącz anomalię, aby przejść kawałek dalej. Wejdź do budynku.

Tam miń telewizor i jeśli chcesz zebrać rdzeń, odwróć się za siebie. Przesuń szafkę, aktywuj anomalię, a potem przejdź do telewizora po drugiej stronie, gdzie znajdziesz zapasy.

Wróć na główną ścieżkę i skorzystaj z bocznych przejść lub skoczni (jest nad Tobą po zmianie ściany, po której chodzisz). Potem przejdź blisko oponentów i znowu dotrzesz do przepaści.

Z niej dotrzesz do stacji roboczej, a potem na teren tuż przed szpitalem. Przejdź przez bramkę, odbij w prawo i trzymaj się cały czas tej strony.

Znajdziesz się po chwili w szpitalu, gdzie dotrzesz do punktu Zanurzenia.