Cronos The New Dawn - Punkt zanurzenia: Biomasa, blok, sklep Jędrusia, obcęgi, Głos, Niepołączony
Punkt zanurzenia w Cronos The New Dawn.
Po wyjściu na sektor D-3 idź przed siebie, potem w lewo na plac z wieloma zabitymi już wrogami.





Następnie przy drzewie odbij w prawo, a znajdziesz kolejną anomalię. Aby ją otworzyć, musisz przejść przez sklep Jędruś.

Wybij wrogów, a na zapleczu przejdziesz przez podwójne drzwi. Przy kolejnej przepaści odbij w prawo i zeskocz ze skarpy, aby zainteresować się anomalią.

Została ona umieszczona pod gruzem. Po połączeniu sobie dostępu wejdź śmiało do bloku mieszkalnego. W punkcie zanurzenia szukaj pokoju numer 48, gdzie ma znajdować się Wiśniewski.

Na górze uważaj na nowy typ biomasy - trujący. Gdy podejdziesz do zielonego płatu, musisz szybko się odsunąć, ponieważ zaraz wybuchnie. Kontynuuj drogę, potem zauważysz biomasę do zniszczenia. Jeśli nie masz miotaczy, idź do stacji roboczej na parterze.

Następnie wykorzystaj dwie anomalie, aby iść coraz wyżej. Spal kolejną biomasę na otwartej przestrzeni bloku, przejdź blisko wybuchających stworków (daj im się zbliżyć, potem ucieknij) i finalnie przejdź do korytarza.

W pokoju 25 możesz zebrać sporo zapasów, ale finalnie rusz do półki po prawej i przesuń ją. Na miejscu szybko uciekaj na balkon, ponieważ będą gonić cię wybuchające pająki.

W sąsiednim pomieszczeniu znajdziesz klucz do sklepu u Jędrusia. Gdy będziesz wychodził na korytarz, uważaj na wrogów. Najlepiej będzie cofnąć się na balkon i po kolei wybić oponentów.

Teraz wróć do stacji roboczej, aby uzupełnić zapasy. Po drodze wejdź też do pokoju, z którego wybiegł osierocony. Po wyjściu na zewnątrz korzystaj z baniek z benzyną czy łatwopalnych beczek, dzięki czemu szybko wybijesz wrogów. Możesz też ustawiać oponentów blisko siebie i wykorzystywać strzelbę.

W sklepie u Jędrusia podejdź od prawej strony do zamkniętych drzwi. Na półce znajdziesz benzynę, więc strzel w nią, aby spalić biomasę. W środku znajdziesz obcęgi. Potem zabij oponenta, obchodząc go cały czas wokół regału na środku, aby nie dać się trafić.

Z nimi możesz wrócić do bloku mieszkalnego, a dokładniej do windy, lub sprawdzać pozostałe lokacje. W tej na prawo od parku znajdziesz kota i klucz pieczęci, którym otworzysz obiekt w stacji roboczej.

Teraz na górze wejdź po drabinie, obchodząc całe piętro. W pomieszczeniu w środku znajdziesz oponenta, którego musisz spalić - używaj miotaczy, a także strzelaj w bańki z benzyną, gdy oponent będzie blisko. Gdy będzie podpalony, strzelaj w jego czułe punkty.

Za pomocą strzelby niszcz korpus oraz głowę, a gdy oponent wykonuje ataki, możesz strzelać z pistoletu w czuły punkt na nodze. Dopiero gdy zniszczysz wszystkie trzy elementy, będziesz mógł kontynuować drogę. Przy tym pamiętaj także o tym, że oponent czasami odblokowuje czułe punkty bez spalenia, więc obserwuj jego zachowanie.

Następnie po pokonaniu Niepołączonego przejdź do pokojów na prawo i przejdź dalej. Popatrz w górę, aktywuj anomalię, a finalnie dotrzesz do miejsca, gdzie manipulujesz czasem. Gdy ekran będzie się trząsł, przytrzymaj wtedy analog, a przejdziesz do innego miejsca.