Cronos The New Dawn - Koty: wszystkie zwierzaki i futrzaki
Wszystkie koty w grze Cronos The New Dawn
Borówka





Ten kot znajduje się na głównej drodze Podróżniczki, tuż po otwarciu drzwi do sklepu zebranym kluczem.
Basia

Po zdobyciu obcęg nie idź od razu do bloku mieszkalnego. Zamiast tego odbij w prawo, otwórz drzwi zamknięte na łańcuch i pogłaskaj kota w środku.
Karol

Tego kota znajdziesz po zdobyciu klucza do schronu w piwnicach. Rusz na plac zabaw, na który futrzak sam cię zaprowadzi.
Miejsce dla kotów w mieszkaniu

Po sekwencji Wstąpienia w mieszkaniu znajdziesz wszystkie koty, lecz nie możesz ich zebrać, bo są to te, z którymi wszedłeś już w interakcję. Będą chodzić po obszarze Terminala.
Cynamon

Po włączeniu dwóch generatorów wejdź do pomieszczenia naprzeciwko stacji technicznej, a znajdziesz tam kota.
Merlin


Gdy otrzymasz buty grawitacyjne i wyjdziesz na większą powierzchnię, skacz przez skocznie. Gdy użyjesz 3 z nich, zauważysz przed sobą ściankę. Nie korzystaj ze skoczni z prawo, a zamiast tego wejdź na ściankę, zejdź niżej, przejdź po kafelkach na koniec drogi i popatrz w prawo do góry, a zauważysz tam anomalię, a za nią skocznię prowadzącą do bocznej lokacji z kotem.
Mruczka

Ten kot znajduje się przed rozdzielnicą w zamkniętym pomieszczeniu tuż przed stacją roboczą. Aby znaleźć klucz do tychże drzwi, wystarczy że aktywujesz dźwignię w rozdzielni i wrócisz na ten korytarz po przywróceniu zasilania.
Kitka

W salach operacyjnych, gdzie znajdziesz nagranie po zdobyciu karty dostępu w administracji w szpitalu.
Kicia

Tego kota znajdziesz w stacji roboczej przed pasażem handlowym, tuż przed uruchomieniem drugiego generatora dla tramwaju. Gdy będziesz na rozwidleniu, musisz przejść przez drzwi po prawej stronie (te z łańcuchem). Potem miniesz bar mleczny.

W pomieszczeniu z telewizorami doprowadź prąd przez ścianę z prawej strony po odsunięciu szafki, potem przejdź przez kiosk i wyrwę w ścianie, a zdobędziesz kota.
Freya

Tego kota znajdziesz po wejściu na teren cmentarza, w kaplicy, do której masz dostęp po zniszczeniu łańcuchów przecinakiem. Po wejściu do środka przejdź przez dziurę w ścianie po prawej stronie.