Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - Tales Beginning: Justinn, Kamień, Namiot

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - Tales Beginning: Justinn, Kamień, Namiot

Tales Beginning - Dragon's Dogma 2.

Po rozmowie z Justinnem podążaj za nim. Zauważysz sporo goblinów po drodze, więc naucz się z nimi walczyć. Przeciwnicy potrafią rzucać się w Twoją stronę, więc wykonuj blokowanie za pomocą R1.

Dragon's Dogma 2 - Tales Beginning: Justinn, Kamień, Namiot

Dodatkowo warto używać przeszywającego, silnego ataku, aby wywrócić oponentów na ziemię i wtedy zadawać im ciosy lekkimi atakami. Dodatkowo na goblina, który posiada tarczę, najlepiej będzie złapać go, a potem cisnąć o ziemię (R2, a następnie R1).

Dragon's Dogma 2 - Tales Beginning: Justinn, Kamień, Namiot

Teraz dotrzesz do wioski i stworzysz pierwszego Pionka, a więc kompana, który będzie Ci towarzyszył w trakcie rozgrywki - szczególnie eksploracji otwartych terenów. Po tym dowiesz się od strażnika bramy, że musisz odpocząć w wiosce.

Dragon's Dogma 2 - Tales Beginning: Justinn, Kamień, Namiot

Wejdź do głównego namiotu, odpocznij, a zadanie to dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper