Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - An Unsettling Encounter: komnata Allarda, dowód

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - An Unsettling Encounter: komnata Allarda, dowód

An Unsettling Encounter - Dragon's Dogma 2.

Dotrzyj do znacznika misji pod osłoną nocy. Nie wejdziesz do zamku od głównej strony, bo musisz skorzystać z przejścia przy Guardhouse - zaprowadzi cię tam nawet Sonia, z którą pomówisz przy wejściu na dziedziniec.

Dragon's Dogma 2 - An Unsettling Encounter: komnata Allarda, dowód

Potem wejdź do Audience Chamber - gdy będziesz w głównym pomieszczeniu zamku, odbij przez podwójne drzwi w lewo. W kolejnej komnacie biegnij do filara z lewej strony, przy którym zamocowane są schody prowadzące piętro wyżej.

Dragon's Dogma 2 - An Unsettling Encounter: komnata Allarda, dowód

Potem biegnij w prawo, a usłyszysz rozmowę między Allardem oraz Silasem. Tuż po tym będziesz musiał schować się np. za filarem blisko balustrady, aby minister cię nie zauważył, a potem przeszukać pomieszczenie Allarda.

Dragon's Dogma 2 - An Unsettling Encounter: komnata Allarda, dowód

Dojrzyj drzwi z kamienia po lewej stronie na ścianie blisko komody i zapalonej świeczki. Przejdź do tajnego miejsca i zabierz list Battahli-Crested, który teraz musisz wręczyć kapitanowi Brantowi (po wyskoczeniu przez okno i rozmowie z Wilhelminą), co zakończy tę misję.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper