Dragon's Dogma 2 - poradnik. Fabuła, zadania, questy, mechaniki, porady, podstawy, walka, trofea - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Dragon's Dogma 2

Dragon's Dogma 2 - Seat of the Sovran: uciekinier, kapitan Brant, cele

Mateusz Wróbel | 29.03, 21:15

Dragon's Dogma 2 - Seat of the Sovran: uciekinier, kapitan Brant, cele

Seat of the Sovran - Dragon's Dogma 2.

Po wyjściu z posterunku zauważysz uciekiniera - jeśli skłamiesz strażnikowi na temat jego lokalizacji, ten i tak zacznie go gonić, a NPC powie ci, że spotkacie się później.

Dragon's Dogma 2 - Seat of the Sovran: uciekinier, kapitan Brant, cele

Teraz rusz do przytułku Stardrop, gdzie spotkasz się z kapitanem Brantem. Zrobisz to w nocy, więc u karczmarza możesz przyśpieszyć czas. Potem zagadaj do rycerza opartego o bar i podejdź z nim do stołu. Otrzymasz od niego 3 misje główne, które musisz teraz wykonać.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści Poradnik aktualizowany

Powrót do poradnika

Dragon's Dogma 2 - ZADANIA POBOCZNE

Dragon’s Dogma 2 - TROFEA

cropper