F1 22 - poradnik. Setupy na tory, kariera, multiplayer, asysty, porady na start, tryb MyTeam, rankingi - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

F1 22 Poradnik

F1 22 - Ustawienia symulacji, awarii, przepisów i flag w karierze, jakie wybrać?

Mateusz Wróbel | 02.07, 08:00

F1 22 - Ustawienia symulacji, awarii, przepisów i flag w karierze, jakie wybrać?

Jakie ustawienia kariery wybrać w F1 22?

Podczas tworzenia kariery zawodnika dołączającego do danego zespołu czy tworzącego ekipę w MyTeam, będziesz musiał dostosować ustawienia kariery. Tych jest dość sporo, a poniżej przedstawiamy opcje, dzięki którym będzie ona jak najbardziej realistyczna i sprawi, że jazda w F1 22 w trybach single-player sprawi Ci więcej radości, niż możesz sobie wyobrazić.

Ustawienia kariery:

  • Częstotliwość usterek i awarii: standard (normalne awarie nie tylko u SI, ale także u gracza);
  • Typy usterek i awarii: wysoki (paść może nie tylko silnik, ale także inne komponenty - w tym skrzynia biegów, wykluczając tym samym gracza z sesji/wyścigu).

Struktura weekendowa:

  • Format kwalifikacji: pełne (dzielą się na trzy segmenty Q1, Q2 oraz Q3, zmuszając nas do oszczędzania opon na kolejne sesje).
  • Długość sesji: długa (50% wyścigu i długie treningi, podczas których przejdziesz przez programy treningowe).

Przepisy i flagi:

  • Reguła parku zamkniętego: włącz (nie będziesz mógł zmieniać setupów i komponentów między kwalifikacjami a wyścigiem).
  • Samochód bezpieczeństwa: standard (normalne wyjazdy SC).
  • Okrążenie formujące: włącz (będziesz miał okazję dogrzać opony albo poznać wybory dot. mieszanek innych kierowców, jeśli aktywowałeś tryb transmisji).

Ustawienia symulacji:

  • Typ nawierzchni: realizm (wyjazd poza tor sprawia, że stracisz masę przyczepności).
  • Uszkodzenia bolidu: symulacja (pełne uszkodzenia bolidu, typu obudowa czy podłoga, a nie samo przednie skrzydło).
  • Mało paliwa: trudny (jeśli braknie Ci paliwa, będziesz bardzo wolny - zmusza to do oszczędzania benzyny, jeśli masz jej mało w baku).
  • Temperatura: powierzchniowa i osnowa (będziesz musiał starannie dogrzewać opony i schładzać je, jeśli zbyt długo będziesz podążał za innym kierowcą).
Źródło: własne

Komentarze (16)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper