Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Mateusz Wróbel | 25.09.2023, 20:10

Cyberpunk 2077 poradnik - zakończenie 3 - Arasaka

Aby uzyskać to zakończenie wybierz podczas rozmowy z Silverhandem, że chcesz przystać na propozycję Hanako.

Po odejściu Johnny'ego zadzwoń do kobiety, a następnie zjedź windą na ulicę. Pomów z Misty i wejdź do jej sklepiku. Zgódź się aby powróżyła Ci z kart. Była dziewczyna Jackiego nie będzie zadowolona z podjętej przez Ciebie decyzji, kiedy to zauważy Hellmana - kierowcę limuzyny.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Wsiądź do samochodu i jedź z Hellmanem do miejsca, gdzie przetrzymywana jest córka Sabury. Na miejscu będziesz musiał zabić wszystkich wrogów pilnujących kobiety. Problem może sprawić Ci jedynie mech, którego unieszkodliwisz rozwalając mu wieżyczki przypięte na ramionach.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Po wyeliminowaniu wrogów udaj się do pomieszczenia, w którym przetrzymywana jest Hanako i porozmawiaj z nią, a potem wejdźcie do AV-ki, którą podleciał Hellman. Leć nią do wieży Arasaki, aby spotkać się z Yorinobu. W międzyczasie - ku zdziwieniu - porozmawiasz z Saburo, czyli ojcem firmy, który został uduszony przez swojego syna. Dzięki technologii mógł on "wstać ze świata zmarłych". Gdy będziesz miał odchodzić od panelu, poproś Hanako, aby przyzwała Jackiego.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Po rozmowie z nim idź dalej za Hanako. Trafisz m.in. do ogrodu botanicznego, w którym odbywa się zebranie przedstawicieli korporacji. Weź w nim udział - zostanie ono przerwane przez atak specjalnego oddziału, który został wysłany do ogrodu, aby zabić nas oraz Hanako. Wyeliminuj wrogów i wróć do Azjatki, która powie Ci, gdzie przebywa Yorinobu. Udaj się do niego eliminując na Twojej drodze kolejnych wrogów.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Gdy znajdziesz się w atrium, wybij przeciwników. Po chwili natkniesz się na zamkniętą windę. Skręć w lewo na schody, którymi dostaniesz się na piętro - musisz podążać za znacznikiem i pozbawiać życia wrogów, aby przebijać się na trzeci poziom atrium. Po przejściu przez kolejne drzwi będziesz musiał zmierzyć się z Adamem Smasherem.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Podczas pierwszej połowy walki uciekaj przed Smasherem próbując strzelać w jego głowę z rozmaitych broni. Możesz nawet wyciągnąć snajperkę i próbować mierzyć do niego z bliskiej odległości. Pamiętaj, że gdy biegnie za Tobą, nie przeładowuj broni, tylko wyciągnij z kabury inną. Dopiero, gdy Smasher się zatrzyma, przeładuj wszystkie swoje giwery będąc za filarem. Gdy straci połowę życia przywoła swoich znajomych - zabij ich, a potem strzelaj do Smashera trzymając go na odległość. Nie będzie on już za Tobą biegał, a ograniczy się jedynie do wystrzeliwania pocisków ze swojego karabinu przymocowanego na dłoni, a także puszczania salw rakiet. Po zabiciu go idź do pokoju Yorinobu, a następnie udaj się do Hellmana, który zajmie się chipem w Twojej głowie.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Gdy zemdlejesz w windzie, spotkasz się w cyberprzestrzeni z Silverhandem, który uzmysłowi Ci, że źle wybrałeś. Po tym przeniesiesz się na stację kosmiczną - porozmawiaj z pielęgniarką, a potem przejdź do swojego pokoju, aby się zdrzemnąć. Obudzi Cię głos Silverhanda - po otworzeniu drzwi powrócisz jednak do rzeczywistości. Obejrzyj wiadomości, a potem pomów z pielęgniarką, aby wykonać serię badań.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

W pierwszej kolejności zeskanuj ekran telewizora, a potem spróbuj ułożyć kostkę rubika. Następnie odpowiedz na pytania zadane przez Panią doktor wedle swojego uznania. Potem wejdź na bieżnię i przytrzymaj klawisz W, aby zacząć biec. Następnie, gdy się ponownie obudzisz, podbiegnij pod Jackiego, który spróbuje włożyć do Twojej głowy chip. To spowoduje, że ponownie obudzisz się w rzeczywistości i wykonasz zestaw ćwiczeń.

Cyberpunk 2077 - Zakończenie - Arasaka

Teraz, przed udaniem się na łóżko, warto wyciągnąć telefon i zadzwonić do każdej osoby, którą masz w kontaktach. Teraz rozpocznie się kolejna długa sekwencja ćwiczeń. Przełom pojawi się dopiero, gdy w Twoim pokoju pojawi się Hellman (albo Takemura, o ile go uratowałeś w misji "Mieszkanie nr. 303"). To on da Ci dwie opcje:

  • Jeśli zgodzisz się na podpisanie umowy, opuścisz ciało, a Twoja dusza trafi do Mikoshi. Arasaka stworzy engram V, więc wciąż będziesz żył, z tą różnicą, że będzie ono polegało na byciu duchem, tak jak Silverhand.
  • Jeśli nie zgodzisz się na podpisanie umowy, wrócisz na 6 miesięcy na Ziemię, aby spędzić ten czas z ukochanymi w skórze V. Natomiast po tym czasie zginiesz.

Niezależnie od podjętej decyzji, wyjdź ze swojego pokoju, a potem obejrzyj film przerywnikowy, który zakończy grę!

Źródło: własne

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper