Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

Cyberpunk 2077 - poradnik i solucja do gry. Misje główne, poboczne, porady, umiejętności, decyzje, romanse

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Mateusz Wróbel | 25.09.2023, 20:10

Cyberpunk 2077 poradnik - Kwestia czasu

Po skonfrontowaniu się z detektywem Hanem, River będzie musiał zgłosić się do policji. Kompan zadzwoni do Ciebie parę misji później z kolejną prośbą. Zgódź się mu pomóc i udaj się do znacznika, aby rozpocząć zadanie. Poczekaj na murku na detektywa, a potem wsiądź do jego samochodu, aby obejrzeć szokujące nagranie z poprzedniego wieczoru. Potem wyjdź z samochodu i udaj się w stronę budynku, w którym River ma zamiar odtworzyć "sny". Aby wejść do laboratorium udaj się do znacznika i wejdź na krawędź widoczną poniżej:

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Wejdź po drabinie na schody i otwórz okno prowadzące do środka. Teczkę z dokumentami bliskiej osoby Rivera znajdziesz w pomieszczeniu dziecinnym wysuniętym najbardziej na północ, tuż obok największego pokoju, w którym przeprowadzano badania. Zeskanuj skrzynkę, co spowoduje, że detektyw pojawi się w tymże miejscu automatycznie. Po chwili znajdzie Was pielęgniarka - wspomóż Rivera, aby koniec końców zgodziła się pomóc w rozwiązaniu sprawy. Po rozmowie z nią wyjdź z laboratorium frontowymi drzwiami, a potem wróć do samochodu Rivera, aby udać się do Joss.

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Na miejscu idź za swoim towarzyszem aż do drzwi jednego z domków na pustkowiach. Tam znajdziesz matkę Randy'ego - pomów z nią nt. jej zaginionego syna, która pozwoli Ci przeszukać jego przyczepę. Zeskanuj i zabierz z półki obok szklanych butelek po alkoholu klucz, potem sprawdź gramofon na półce na wprost od wejścia, zabierz narkotyki leżące przy klozecie w toalecie, a potem wejdź do głównego pokoju Randy'ego - pod łóżkiem znajdziesz drogi komputer, który będziesz musiał złamać. Zrobisz to, jeśli będziesz posiadał 9 punktów inteligencji. Teraz przejrzyj każdą wiadomość.

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Każdy wpis przejrzyj od góry do dołu (przesuń suwak), a potem spróbuj się przełączyć na inną wiadomość, aby bohaterzy zaczęli łączyć fakty. Rób tak w przypadku każdej wiadomości. Potem przełącz się na sieć i kliknij w wyświetlany obrazek, aby przejść na stronę Harrisa. Teraz przejdź do plików i obejrzyj dziwną kreskówkę, po czym opuść komputer (jeśli Twoja inteligencja wynosi 12, będziesz w stanie rozszyfrować IP wroga). Jeśli nie, to wyjdź z przyczepy z Riverem.

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Skieruj się do mieszkania Joss, aby zjeść kolację, po czym się przespać. Obudzi Cię River, który wręczy Ci obiecany braindance. Podczas oglądania wspomnień pierwszy ślad ( w warstwie wizualnej) zbadasz, gdy Harris odejdzie od stołu. Potem, gdy będzie szedł za nauczycielem, zainteresuj się trofeum na półce po jego prawej stronie (warstwa wizualna), a potem kliknij X, aby zakończyć pierwszy braindance. Przeniesiesz się automatycznie do drugiego.

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Już na samym początku przełącz się w tryb edycji i zbadaj chorą krowę, przy której znajduje się Harris, a także panel sterujący odpowiadający za bydło (oba ślady w warstwie wizualnej). Gdy dzieciak się odwróci, przeskanuj jego ojca (warstwa wizualna). Potem młody będzie szedł do krowy, której musi podać leki - po jego prawej stronie znajdziesz zastrzyk oraz suplementy odżywcze (na wprost) do przeskanowania (warstwa wizualna). Gdy Harris dojdzie do pomieszczenia technicznego, przejdź do kolejnego braindance'u wciskając klawisz X.

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Teraz przeniesiesz się do wspomnień, w którym Twój cel jest już dorosły. Gdy będzie szedł w stronę wyjścia z pomieszczenia kontrolnego, zeskanuj widoczne powyżej przewody, zegar, beczki na ropę, ciała biednych ludzi, serwer, a także części elektroniczne, które zauważysz parę kroków dalej (warstwa wizualna). Gdy Harris przejdzie do głównego pomieszczenia, przełącz się na warstwę audio i zeskanuj głos wydobywający się z dachu. Przy wyjściu zeskanuj numer farmy i czołgającego się człowieka (warstwa wizualna). Na samym końcu zainteresuj się panelami spoza farmy, po czym wyjdź z braindance'u i zanalizuj tropy. Potem wsiądź do samochodu Rivera i jedź na miejsce, w którym prawdopodobnie przebywa "Piotruś Pan".

Cyberpunk 2077 - Kwestia czasu

Gdy już będziesz na farmie, szybko dezaktywuj dwie wieżyczki po prawej stronie. Potem idź do obory - pamiętaj, aby nie nadepnąć na miny rozsiane na Twojej drodze! Potem szybko skręć w prawo, aby ominąć frontowe działka, których nie możesz wyłączyć. Wejdź po drabinie na dach i dostań się do wnętrza obory za pomocą dziury w szybie. River po chwili znajdzie Randy'ego i poprosi Cię o wyłączenie maszyny - zrobisz to z poziomu technicznego obory, tam gdzie przesiadywał Harris. Potem wróć do Rivera i odłącz od aparatur trzech więźniów, po czym wróć do detektywa, aby pomóc mu odłączyć pacjenta. Po tym zobaczysz, jak zabiera go Trauma Team - pogadaj z Riverem, po czym misja dobiegnie końca.

Źródło: własne

Komentarze (74)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika

ZADANIA POBOCZNE

cropper