"Nie będziemy wydawać kolejnych odsłon największych hitów co rok"
Kto jest autorem tych słów? CEO Take-Two - Strauss Zelnick, który na spotkaniu z inwestorami podjął temat corocznego wydawania największych hitów, co skutecznie robi Activision, Ubisoft czy Electronic Arts. Take-Two jak widać tą drogą iść nie zamierza.
Zelnick przyznał, że coroczne wydawanie gier ma sens jedynie w przypadku sportowych produkcji (tutaj dokładniej to seria NBA 2K i WWE).
Nie sądzę byśmy zaczęli wydawać nasze największe, hitowe serie corocznie. Już kiedyś powiedziałem, że ma to jedynie sens w przypadku gier sportowych.
Myślimy, że większą wartością jest tworzenie zainteresowania i oczekiwania u graczy, a jako, że stworzenie wartościowej gry wysokiej jakości zajmuje dużo czasu - uważamy, że stopniowe budowanie zainteresowania jest dobre. Wydajemy gry wtedy, gdy są gotowe by na rynku się pojawić.
Można? Można! I może dlatego GTA V dobiło do 45 milionów, ponieważ gracze autentycznie czekali na premierę, a po niej sprzedaż nadal była świetna gdyż gra okazała się...świetna.