Paweł Musiolik Paweł Musiolik 04.02.2015 15:54
"Nie będziemy wydawać kolejnych odsłon największych hitów co rok"
1719V

"Nie będziemy wydawać kolejnych odsłon największych hitów co rok"

Kto jest autorem tych słów? CEO Take-Two - Strauss Zelnick, który na spotkaniu z inwestorami podjął temat corocznego wydawania największych hitów, co skutecznie robi Activision, Ubisoft czy Electronic Arts. Take-Two jak widać tą drogą iść nie zamierza.

Zelnick przyznał, że coroczne wydawanie gier ma sens jedynie w przypadku sportowych produkcji (tutaj dokładniej to seria NBA 2K i WWE).

Nie sądzę byśmy zaczęli wydawać nasze największe, hitowe serie corocznie. Już kiedyś powiedziałem, że ma to jedynie sens w przypadku gier sportowych.

Myślimy, że większą wartością jest tworzenie zainteresowania i oczekiwania u graczy, a jako, że stworzenie wartościowej gry wysokiej jakości zajmuje dużo czasu - uważamy, że stopniowe budowanie zainteresowania jest dobre. Wydajemy gry wtedy, gdy są gotowe by na rynku się pojawić.

Można? Można! I może dlatego GTA V dobiło do 45 milionów, ponieważ gracze autentycznie czekali na premierę, a po niej sprzedaż nadal była świetna gdyż gra okazała się...świetna.

Źródło: www.gameinformer.com/b/news/archive/2015/02/03/big-tentpole-releases-should-not-be-annualized-says-take-two-s-zelnick.aspx

Tagi: 2K Games Rockstar Games strauss zelnick take-two