Reżyser projektu Dark Souls II - Scholar of The First Sin wyjaśnia różnicę w stosunku do wersji na starsze konsole

Gry
1106V
Reżyser projektu Dark Souls II - Scholar of The First Sin wyjaśnia różnicę w stosunku do wersji na starsze konsole
Marek Kłos | 28.11.2014, 13:54

W obszernym wywiadzie jakiego Yui Tanimura udzielił magazynowi Famitsu, wyjaśnia czym będzie różniła się gra od wersji na poprzednią generację konsol. Nawet niewielkie zmiany mogą mieć duży wpływ na tak wymagającą grę

Wiemy oczywiście, że oprawa zostanie poprawiona, a teraz możemy przeczytać z czym to się wiąże.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeśli podnosi się rozdzielczość, a co za tym idzie jakość obrazu, ilość informacji wizualnych także rośnie. Poczucie odkrywania zmienia się trochę. Możesz zobaczyć coś z dużej odległości i dostrzec mniejsze detale. Możesz powiedzieć "to wygląda dobrze, więc wszystko jest w porządku", albo zobaczyć wroga.

Ilość informacji dostrzegalnych przez oko w ciemnych miejscach także się podnosi. Myślę, że poczucie imersji i realizmu staje się inne. Na przykład w sytuacji gdzie jesteście otoczni przez pająki w Britghtstone Cove Tseldora, zmienia się ona trochę dzięki lepszej specyfikacji.

Tanimura wspomniał także, że różnice wychodzą ponad oprawę graficzną, a Ci którzy już grali mogą spodziewać się świeżego doświadczenia, w związku ze znaczącymi zmianami w rozgrywce.

Rozmieszczenie NPC także było ograniczone przez sprzęt. Teraz możemy to zmienić. Na przykład podnosząc ilość i różnorodność przeciwników, czy też uwalniając ich z dotychczasowych stref poruszania się. Nie robimy tego w sposób przypadkowy, podnosząc tylko ich ilość. Zmieniamy także ich metody ataków. Dodatkowo na nowo aranżujemy alokację przedmiotów i części lootu. Chcemy by nawet ludzie, którzy już skończyli grę poczuli powiew świeżości. To jest blisko czegoś co wy nazywacie wersją reżyserską.

Przepytywany reżyser gry wypowiedział się także na temat aspektu wieloosobowego, choć był nieco tajemniczy.

Planujemy zapewnić bardziej różnorodne sytuacje, których nie mogliśmy zrealizować ze względów technicznych na poprzedniej generacji. Więcej informacji na ten temat podamy wkrótce.

Musze powiedzieć, że naprawdę czekam na tę wersję. Przyjemnie będzie wynajdywać zmiany w stosunku do oryginalnej gry. Zobaczymy też jak wypadnie na tle , które zarezerwowane jest tylko dla PlayStation 4.

Źródło: http://www.dualshockers.com/

Komentarze (7)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper