inFamous Second Son ma dla was niespodziankę, kiedy wyczerpie się bateria w Dual Shocku 4
Co się dzieje w większości gier, kiedy skończy się bateria w padzie? Pojawia się ekran pauzy. Ale nie w , gdzie zamiast ekranu pauzy, otrzymujemy coś lepszego. Znacznie lepszego. Sucker Punch postawiło na immersję i postanowiło nie iść za obecnym trendem.
Zamiast tego, kiedy bateria w Dual Shocku 4 wyczerpie się, nasza postać zacznie biec ile sił. Ale spokojnie, nie chodzi tutaj o bezmyślne bieganie i uderzanie twarzą w cokolwiek się da. Wykorzystany w grze algorytm sprawi, że nawet w czasie walki, Delsin odbiegnie na bezpieczną odległość i schowa się za przeszkodą, uniemożliwiając wrogom jego zranienie.
Niby prosty bajer, ale jakże przyjemniejszy od zwykłego ekranu pauzy. Sucker Punch od dawna podkreślało, że standardowe menusy i zakrywający cały ekran interfejs nie są w ich stylu i próbowali zastąpić te elementy innymi składowymi, ale dopiero na powyższym przykładzie można zaobserwować, że wystarczy chwilę pomyśleć, by wpaść na coś kreatywnego.