inFamous Second Son ma dla was niespodziankę, kiedy wyczerpie się bateria w Dual Shocku 4

Gry
2902V
inFamous Second Son ma dla was niespodziankę, kiedy wyczerpie się bateria w Dual Shocku 4
Mateusz Greloch | 25.03.2014, 08:51

Co się dzieje w większości gier, kiedy skończy się bateria w padzie? Pojawia się ekran pauzy. Ale nie w , gdzie zamiast ekranu pauzy, otrzymujemy coś lepszego. Znacznie lepszego. Sucker Punch postawiło na immersję i postanowiło nie iść za obecnym trendem.

Zamiast tego, kiedy bateria w Dual Shocku 4 wyczerpie się, nasza postać zacznie biec ile sił. Ale spokojnie, nie chodzi tutaj o bezmyślne bieganie i uderzanie twarzą w cokolwiek się da. Wykorzystany w grze algorytm sprawi, że nawet w czasie walki, Delsin odbiegnie na bezpieczną odległość i schowa się za przeszkodą, uniemożliwiając wrogom jego zranienie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niby prosty bajer, ale jakże przyjemniejszy od zwykłego ekranu pauzy. Sucker Punch od dawna podkreślało, że standardowe menusy i zakrywający cały ekran interfejs nie są w ich stylu i próbowali zastąpić te elementy innymi składowymi, ale dopiero na powyższym przykładzie można zaobserwować, że wystarczy chwilę pomyśleć, by wpaść na coś kreatywnego.

Źródło: GamingBolt

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper