"Potrzeba sporo pracy, by wymyślić coś tak pięknie głupiego"

Gry
470V
"Potrzeba sporo pracy, by wymyślić coś tak pięknie głupiego"
Mateusz Greloch | 02.08.2013, 18:35

To słowa jednego z twórców gry Saints Row IV - Steve'a Jarosa, dyrektora kreatywnego studia Volition. Według niego, jego gra to przede wszystkim próba ukontentowania wszystkich tych, którzy szukają gry niewiarygodnie głupiej, ale jednocześnie niesamowicie grywalnej i zupełnie odstającej od ogólnie panujących trendów.To słowa jednego z twórców gry Saints Row IV - Steve'a Jarosa, dyrektora kreatywnego studia Volition. Według niego, jego gra to przede wszystkim próba ukontentowania wszystkich tych, którzy szukają gry niewiarygodnie głupiej, ale jednocześnie niesamowicie grywalnej i zupełnie odstającej od ogólnie panujących trendów.

Jak sam podkreśla, Saints Row nigdy nie miało być sztampowe i powtarzalne, twórcy chcieli zrobić całkowicie odjechanego sandboxa, który z każdą kolejną minutą powodowałby coraz szerszy uśmiech na twarzach graczy. Czy z kolejną, czwartą już częścią uda im się podtrzymać tradycję?

http://youtu.be/zG6JBCrwP7M

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper