"Obecnie na świecie nie ma strasznych gier"

Gry
446V
"Obecnie na świecie nie ma strasznych gier"
Bartek Wiak | 22.04.2013, 20:41
Bethesda

długo trzymała nas w niepewności by w końcu zaprezentować coś czego tak naprawdę mało kto się spodziewał. Od kilku dni wiemy już, że tą zapowiadaną produkcją jest nowy survival horror od Shinji Mikamiego. Portal IGN zdołał dotrzeć do twórców The Evil Within i zadać im kilka pytań dotyczących tej gry. Bethesda długo trzymała nas w niepewności by w końcu zaprezentować coś czego tak naprawdę mało kto się spodziewał. Od kilku dni wiemy już, że tą zapowiadaną produkcją jest nowy survival horror od Shinji Mikamiego. Portal IGN zdołał dotrzeć do twórców The Evil Within i zadać im kilka pytań dotyczących tej gry.

Poniżej znajdziecie 9 minutowe nagranie, na którym twórcy The Evil Within omawiają skomplikowany proces tworzenia tej gry. Jak będziecie mogli za chwilę usłyszeć, najważniejsze w tego typu produkcjach jest umiejętne dawkowanie strachu, zachowanie odpowiedniego balansu pomiędzy grą straszną, a grą akcji.

Dalsza część tekstu pod wideo
Jeśli zrobimy grę zbyt przerażającą, ludzie odłożą kontroler na półkę i powiedzą: Ta gra jest zbyt straszna. Z drugiej strony jeśli gra będzie zbyt nastawiona na akcję to przestanie być horrorem.

Takie podejście do tworzenia survival horroru można chyba nazwać "zdrowym", ale z drugiej strony kto na co dzień wymyśla straszne historie i przerażające monstra? Zapraszam do obejrzenia całego nagrania, gdyż panowie deweloperzy mówią o swojej produkcji w bardzo sensowny sposób.

http://www.youtube.com/watch?v=d-P5Qm0zkV4

Jako ciekawostkę dodam, że opublikowany kilka dni temu zwiastun The Evil Within został wyprodukowany przez Kyle'a Cooper'a, czyli doświadczonego reżysera, który na swoim koncie ma już ponad 150 filmowych sekwencji. Między innymi pracował przy niezwykle popularnym The Walking Dead.

 

Źródło: własne

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper