CD Projekt RED: Tryb multiplayer nie stanowi gwarancji sukcesu

Gry
348V
CD Projekt RED: Tryb multiplayer nie stanowi gwarancji sukcesu
nariko_X | 22.04.2013, 13:12

Swego czasu donosiliśmy Wam, że w Wiedźmin 3: Dziki Gon może pojawić się tryb multiplayer (choć nie wiadomo jeszcze w jakiej formie). Ekipa CD Projekt RED trzyma obecnie język za zębami, jednak głos w sprawie wrzucania sieciowych komponentów "na siłę" zabrał Marek Ziemiak.Swego czasu donosiliśmy Wam, że w Wiedźmin 3: Dziki Gon może pojawić się tryb multiplayer (choć nie wiadomo jeszcze w jakiej formie). Ekipa CD Projekt RED trzyma obecnie język za zębami, jednak głos w sprawie wrzucania sieciowych komponentów "na siłę" zabrał Marek Ziemiak.

Jak powiedział w rozmowie z serwisem Official Xbox Magazine, gra może odnieść sukces również bez jakiejkolwiek, sieciowej funkcjonalności.

Kluczem jest wspaniała historia. Ciężko snuć głęboką opowieść w trybie multiplayer. Kiedy tego próbujesz, okazuje się, że prędzej czy później rozgrywka koncentruje się na jednym graczu, lecz wymaga do tego połączenia z siecią. Gry RPG dla pojedynczego gracza mają wciąż wiele do zaoferowania każdemu, kto chce przeżyć rozbudowaną przygodę i nie mieć do czynienia z doświadczeniem przywodzącym na myśl gry hack'n'slash.

Wtóruje mu Maciej Szcześnik:
Jeśli zdecydowalibyśmy się na zaimplementowanie multiplayerowych elementów, byłyby one ściśle związane z grą. Przede wszystkim jednak będzie to najlepsze z możliwych doświadczeń dla pojedynczego gracza. Nawet opcje społecznościowe będą obligatoryjne. W trybie dla pojedynczego gracza chcesz po prostu wskoczyć do gry i chłonąć historię. Rozbudowany tryb multiplayer może mieć działanie bardziej destruktywne. Nie chcemy mieć multiplayera tylko po to, by go mieć.

Wiedźmin 3: Dziki Gon zmierza m.in. na PlayStation 4 - gra ma zadebiutować na początku przyszłego roku. Z multiplayerem, czy nie, na ten moment zapowiada się na naprawdę wspaniałą produkcję.

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper