Potyczka z olbrzymim gryfem

Capcom odchodzi od tradycyjnej jRPG-owej stylistyki w Dragon's Dogma. Wygląda na to, że deweloperzy podążają szlakiem przetartym przez From Software w Demon's Souls. Ma być mrocznie i brutalnie.
Capcom odchodzi od tradycyjnej jRPG-owej stylistyki w Dragon's Dogma. Wygląda na to, że deweloperzy podążają szlakiem przetartym przez From Software w Demon's Souls. Ma być mrocznie i brutalnie.
Widzieliśmy już, jak w Dragon's Dogma będzie przebiegać potyczka z potężną hydrą. Czas na gryfa - kolejną, wielką maszkarę z tego świata. Pojedynek przedstawiono póki co tylko na screenach. Miejmy nadzieję, że Capcom podrzuci nam również materiał filmowy, bo wygląda na to, że walka była w tym przypadku bardzo gorąca - dosłownie.
Capcom ocenia, że Dragon’s Dogma stanie się w 2012 roku hitem sprzedaży – gra ma rozejść się w ilości 1,5 miliona sztuk. Cel to ambitny, ale czy nie macie wrażenia, że póki co grze brakuje trochę własnego charakteru, jeśli chodzi o oprawę wizualną?



