Capcom stawia na Dragon’s Dogma

Capcom nie udało się póki co wywołać marketingowego szaleństwa wokół Dragon's Dogma. Firma ma zamiar jednak czerpać imponujące zyski z tej nowej, action-erpegowej marki. Opublikowano prognozowaną wysokość sprzedaży tej produkcji a także nowe screeeny.
Capcom nie udało się póki co wywołać marketingowego szaleństwa wokół Dragon's Dogma. Firma ma zamiar jednak czerpać imponujące zyski z tej nowej, action-erpegowej marki. Opublikowano prognozowaną wysokość sprzedaży tej produkcji a także nowe screeeny.




Dragon's Dogma ma nam zaoferować otwarty, sandboksowy świat, wypełniony po brzegi przerażającymi potworami. Capcom pracuje nad tym projektem już od trzech lat i jest przekonane, że po premierze gra stanie się hitem sprzedaży. Firma prognozuje, że 1,5 miliona osób na całym świecie zakupi w 2012 roku ten nowy tytuł. Jeśli Dragon’s Dogma uda się odtworzyć najlepsze motywy z gameplayu Monster Huntera, to można uwierzyć w takie wyniki...
By podsycić zainteresowanie swoim nowym IP Capcom opublikowało nowe screenshoty, a także zaprezentowało trzy pierwsze profesje bohaterów. Tutaj zaskoczeń nie ma - mag, siepacz, łotrzyk. Erpegowe standardy. Czekamy na kolejne klasy bohaterów i więcej materiałów z gameplayu.