Główny bohater Skyrim "znowu" bez głosu...

Kolejne szczątkowe informacje na temat The Elder Scrolls V: Skyrim wyciekają w odmęty Sieci. Pal licho jednak, jeżeli mamy do czynienia z informacjami pozytywnymi, ale takie pokroju braku jakichkolwiek włóczni lub voice-actingu podczas rozmów z napotkanymi postaciami, nie są już zbyt fajne...Kolejne szczątkowe informacje na temat The Elder Scrolls V: Skyrim wyciekają w odmęty Sieci. Pal licho jednak, jeżeli mamy do czynienia z informacjami pozytywnymi, ale takie pokroju braku jakichkolwiek włóczni lub voice-actingu podczas rozmów z napotkanymi postaciami, nie są już zbyt fajne...
Polecamy się zapoznać:
---> nie będzie jakichkolwiek "średnich" pancerzy, zabraknie też włóczni
---> w grze będzie można wziąć ślub
---> magiczne zbroje swoje właściwości będą posiadały na stałe, tak jak zawsze, broniom z kolei będziemy magiczne właściwości implementować przy pomocy Kamieni Dusz, również podobnie jak w poprzedniej odsłonie serii
---> ze smoczych łusek pokonanych smoków będzie można wykuć zbroję
---> smoki nie będą mogły niszczyć budynków
---> bossowie będą dynamicznie dostosowywać się do obranej przez nas taktyki, będą używali magicznych napojów uzdrawiających i wspomagających lub zmieniać dynamicznie broń na tę "pasującą" im względem przeciwnika w trakcie walki
---> system "dobrej" oraz "złej" karmy nie będzie punktowy, zamiast tego oparty zostanie na konkretnych zachowaniach i decyzjach, przed dokonaniem których staniemy w trakcie gry
---> nie będzie voice-actingu w dialogach, głos bohatera usłyszymy tylko w trakcie walki w formie krzyków i parsknięć
---> po zakończeniu gry BĘDZIE MOŻNA JĄ KONTYNUOWAĆ
Bez voice-actingu w 2011 roku? Jedni uznają to jako "przywiązanie do korzeni serii", drudzy jako "archaizm". Po wynikach sprzedaży gry zobaczymy, których jest więcej...