Homefront jednak sukcesem

Wygląda na to, że amerykańscy gracze mają w nosie "słabe" oceny Homefront. THQ podało do wiadomości, że gra sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.
Wygląda na to, że amerykańscy gracze mają w nosie "słabe" oceny Homefront. THQ podało do wiadomości, że gra sprzedaje się jak ciepłe bułeczki.




Wydawca poinformował, że w dniu premiery aż 375tys. Amerykanów zakupiło swój egzemplarz gry. Wprawdzie w porównaniu z wynikami kolejnych odsłon Call of Duty nie jest to wynik imponujący, ale nie zapominajmy, ze mamy do czynienia z zupełnie nową marką.
"W chwili obecnej jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży. Już realizujemy dodatkowe zamówienia od wielu sprzedawców."
- powiedział Brian Farrel z THQ. Co więcej, wzrasta też zainteresowanie mutliplayerem, co włodarze firmy skrzętnie odnotowali.
"Ze względu na rosnące zainteresowanie rozgrywką wieloosobową, zdecydowaliśmy się na zwiększenie pojemności dedykowanych serwerów."
- dodał Danny Bilson, znany z dość odważnych w stosunku do konkurencji wypowiedzi. Wygląda więc na to, że Homefront 2 jest tylko kwestia czasu, o czym zresztą już nie raz informowali nas przedstawiciele firmy.