Devil May Cry 5 stawia na akcję, fotorealizm i 60 klatek na sekundę
Capcom nie zamierza zawieść swoich oddanych fanów. Firma ma wielkie plany związane z Devil May Cry 5 i produkcja ma prezentować kapitalną jakość pod względem oprawy, a jednocześnie zapewnić dynamiczne pojedynki.
W najnowszym magazynie japońskiego Famitsu znalazł się obszerny tekst dotyczące Devil May Cry 5. Deweloperzy chętnie wypowiadali się na temat produkcji i dziennikarze zebrali najważniejsze informacje o powrocie uznanych łowców demonów.
Devil May Cry 5 zaoferuje dynamiczny soundtrack. Gra oceni nasze poczynania
Deweloperzy podczas kreowania Devil May Cry 5 skupili się na stworzeniu fotorealistycznej oprawy, a jednocześnie zespół pracuje nad dynamicznymi pojedynkami, które możemy dostać wyłącznie od tej serii. Twórcy nie tylko zajmują się skanowaniem 3D bohaterów, ale nawet dbają o takie detale jak ubrania.
Devil May Cry 5 dopracowuje pojedynki w bardzo ciekawy sposób – wcześniej gracz mógł w dowolnym momencie anulować akcję i ruch postaci, a teraz będzie on płynnie przechodził w kolejny. Ma to związek z postawieniem na dynamikę i w rezultacie nie pojawi się moment „zerwania” walki, a wszystko odbędzie się niezwykle płynnie.
Tytuł będzie grywalny podczas zbliżającego się gamescomu i już na tej imprezie dziennikarze sprawdzą między innymi dostosowywaną do akcji muzykę – nasze dobre akcje nie będą wyłącznie podsumowywane przez oznaczenia typu „A” lub „C”, ale otrzymamy również nową muzykę.
Na okładce widzimy trzech bohaterów – to trójka grywalnych postaci, jednak wciąż czekamy na potwierdzenie trzeciego protagonisty.