Jak wykonać motion-capture kosmity?

Widzieliśmy już wiele fragmentów gameplayu Crysis 2 - zarówno z trybu single jak i multiplayer. Żaden z materiałów nie brał jednak pod lupę takich szczegółów jak motion-capture czy design obcych, z którymi zmierzymy się w grze. Aż do teraz.
Widzieliśmy już wiele fragmentów gameplayu Crysis 2 - zarówno z trybu single jak i multiplayer. Żaden z materiałów nie brał jednak pod lupę takich szczegółów jak motion-capture czy design obcych, z którymi zmierzymy się w grze. Aż do teraz.
Najnowszy dzienniczek dewelopera wydaje mi się najciekawszym materiałem, jaki dotychczas opublikowano w temacie Crysis 2. Crytek pokazuje jak radzi sobie z tematem motion-capture świetnie zaprojektowanych ufoków. W filmie pojawia się również temat efektów naśladowania ludzkiej mimiki oraz nowego adwersarza. "Stalker" to bardzo przebiegłego i zwinny osobnik, który będzie atakował nas zawsze z zaskoczenia, wykorzystując do przemieszczania się ściany, sufit czy inne elementy otoczenia.
Gracze często zarzucali Crytek, że o ile stworzyło świetną grafikę pod względem technicznym w pierwszej części Crysis, to oprawie wizualnej generalnie zabrakło polotu i artystycznej wizji. Myślicie, że "Dwójka" zaoferuje nam znacznie lepsze wrażenia pod tym względem?



