Bayonetta. Pierwotna wersja niewiele ustępuje edycji PC
Bayonetta trafiła już na PC i to w całkiem dopracowanej edycji, obsługującej rozdzielczość natywną 4K. Niektórzy twierdzą nawet, że produkcja wygląda teraz nieporównywalnie lepiej, niż edycja pierwotna. Możemy dziś to sprawdzić.
By ustalić różnice graficzne w danej produkcji najlepiej zestawić bezpośrednio obraz z danej gry w dwóch wersjach. O takie porównanie zadbała redakcja GameSpot, zestawiając ze sobą gameplay z Bayonetty w wersji oryginalnej i na PC.
Bayonetta w Encyklopedii PPE.pl
Warto w tym miejscu przypomnieć, że Bayonetta w wersji na komputery osobiste dorobiła się rozdzielczości aż do 4K, rozbudowanego antyaliasingu, filtrowania anizotropowego, oświetlenia SSAO i poprawionej jakości cieni. Jak to przekłada się na jakość obrazu? Nie w tak mocnym stopniu, jak można by sobie wyobrażać, co obrazuje poniższe porównanie edycji PS3 z konwersją na PC.
Swoje porównanie graficzne Bayonetta przygotowała też ekipa Candyland (drugi filmik poniżej). Materiał jest nawet ciekawszy, bo możemy tu przyjrzeć się bezpośredniej rozgrywce, a nie tylko cutscenkom.
Wymagania sprzętowe edycji PC, kosztującej 20 euro, są następujące:
MINIMALNE:
- System operacyjny: Microsoft Windows 7 / 8 (8.1)/ 10
- Procesor: Core i3 3220
- Pamięć: 4 GB RAM
- Karta graficzna: Radeon HD6950 / GeForce GTX 570 (VRAM 768MB)
- DirectX: Wersja 9.0c
- Miejsce na dysku: 20 GB
ZALECANE:
- System operacyjny: Windows 7 / 8 (8.1)/ 10
- Procesor: Core i5 4460
- Pamięć: 8 GB RAM
- Karta graficzna: Radeon HD7870 / Geforce GTX 760 or more (VRAM 2GB or more)
- DirectX: Wersja 9.0c
- Miejsce na dysku: 20 GB