Tego właśnie chcieli gracze! Zwiastun Battlefield 1 obejrzany ponad 16 milionów razy!

Activision ma teraz ogromny problem. Fani sieciowych strzelanek zasypują zwiastun Call of Duty: Infinite Warfare łapkami w dół, gdy tymczasem trailer nowego Battlefielda jest hitem w internecie.
Nic dziwnego. Gracze od lat mają dość futurystycznych klimatów, w które podąża ten gatunek i otwarcie proszą o powrót do wojennych czasów. Skoro Activision nic sobie z tego nie robi, to dostaje po głowie. Tymczasem Electronic Arts wysłuchało swoich fanów i nowa gra DICE nie tylko cofa do historii, ale robi to mocniej, niż się tego spodziewaliśmy. Pierwsza wojna światowa jest okresem wyjątkowo słabo eksploatowanym w grach wideo, dlatego wszyscy jesteśmy teraz niezwykle podekscytowani tą grą.
W zaledwie 3 dni, zwiastun gry Battlefield 1 obejrzany został aż 16,681,802 razy, przy czym otrzymał 878,102 łapek w górę i zaledwie 16,491 osób wyraziło swoje niezadowolenie. Jest to druzgocące zwycięstwo nad konkurencją. Infinity Ward wraz z Activision muszą bardzo mocno postarać się o względy graczy, jeżeli chcą wygrać ten pojedynek.



