Analiza framerate'u w Dark Souls III z patchem premierowym i kłopoty graczy pecetowych

Gry
1224V
Analiza framerate'u w Dark Souls III z patchem premierowym i kłopoty graczy pecetowych
Bartosz Dawidowski | 13.04.2016, 09:48
PC PS4 XONE

Dark Souls III trafiło już na zachodnie rynki. W niektórych recenzjach nowej gry From Software przewijały się narzekania na nierówny framerate, a także na problemy z wersją PC. Czy nowy patch poprawia sytuację?

Temat przebadała ekipa Digital Foundry, która działa w ramach portalu Eurogamer. Patch 1.03 został udostępniony dla wszystkich graczy w momencie premiery gry w USA/Europie. W porównaniu z wersją 1.01 najnowsze dzieło From Software nabrało faktycznie większej płynności w pewnych lokacjach. Na szczęscie w tytule nie występuje żadna miejscówka, która generowałaby problemy porównywalne z nieszczęsnym Blighttown z pierwszej odsłony Dark Souls.

Dalsza część tekstu pod wideo

Do ideału (jeśli "ideałem" można nazwać stabilne 30fps) nadal trochę brakuje, o czym możecie przekonać się oglądając poniższe nagranie sporządzone przez DigitalFoundry. W związku z faktem, że problematyczne lokacje znajdują się w późniejszej fazie rozgrywki ostrzegamy przez spoilerami.



W przypadku wersji PC nawet po zainstalowaniu patcha 1.03 gracze zgłaszają problemy z zawieszaniem gry po dotarciu w okolice pierwszego bonfire. Tymczasowym rozwiązaniem problemu ma być ustawienie w opcjach jakości oświetlenia na Low oraz granie rycerzem. Poniżej filmik przedstawiający miejsce występowania rzeczonego buga w wersji PC.



Wszystkie zmiany wprowadzone w patchu 1.03 znajdziecie poniżej:

 -   Corrected an issue where unvisited bonfires would be lit and visited bonfires would become inaccessible.
 -   Corrected an issue where players would not receive the benefits of burning an Undead Bone Shard at a bonfire after multiplayer sessions.
 -   Corrected an issue where players would receive souls after being summoned in multiplayer.
 -   Corrected an issue where players could be invaded while resting at a bonfire
 -   Corrected an issue where players could not offer Covenant items
  -  Introduced a function so that the Fire Keeper and Velka the Goddess of Sin may return the player to life form.
  - Fixed several performance and bugs, and balanced several items.
  -  Reduced the damage of the Fume Ultra Greatsword.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls III.

Źródło: własne

Komentarze (70)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper