Poznaliśmy datę premiery Overwatch; w bete pogramy po złożeniu pre-ordera

Wiemy już, jak Blizzard rozwiązało problem zbierania "punktów doświadczenia" w Overwatch. Firma zdecydowanie nie chce zrobić z tej strzelaniny drugiego Destiny - punkty mają być przeznaczane wyłącznie na kosmetykę w postaci alternatywnych wersji strojów/animacji triumfujących bohaterów.
W drugiej fazie bety studio uwzględniło system postępu oparty o zdobywanie punktów doświadczenia dla swojego konta gracza. Doświadczenie otrzymujemy przez zabawę w Quick Play oraz Play vs AI (czyli przez walki z botami). Punkty naliczane są dla konta gracza i nie jest istotne, jakim bohaterem prowadzimy walkę. Nagrodą za nowe poziomy są Loot Boxy. W każdym takim pudle znajdują się 4 losowe przedmioty, które nie będą jednak zwiększać potencjału bojowego zawodników (o ten element zabiegała większość osób, zmęczona systemem z Destiny). To proste modyfikacje wyglądu postaci, takie jak akcesoria do ubrania, świeże kostiumy, nowe schematy malowań, ikonki, emotki, pozy zwycięskie oraz animacje wprowadzające.
Wszystko pięknie. Pytanie tylko co z datą premiery Overwatch? Wygląda na to, że nie będziemy czekać zbyt długo. IGN trochę pospieszyło się z publikacją reklamy Overwatch, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że tytuł trafi na rynek już 24 maja 2016 r. Reklama gry została szybko zdjęta z witryny, ale mleko się już rozlało.




Z reklamy dowiedzieliśmy się również, że zakrojone na szeroką skalę beta testy gry rozpoczną się 3 maja. Dostęp do nich można będzie uzyskać przez złożenie zamówienie przedpremierowego.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Overwatch.