Pół godziny szczegółów o PlayStation VR - specyfikacja i cechy wyróżniające

W trakcie imprezy deweloperskiej Vision Summit 2016 Sony przedstawiło kilka ważnych szczegółów technicznych na temat PlayStation VR.
Na imprezie branżowej Vision Summit 2016 wystąpił Richard Marks, jeden z inżynierów odpowiedzialnych za stworzenie gogli PlayStation Vr. W trakcie odczytu pracownika Sony pojawiło się kilka szczegółów technicznych na temat rzeczonego hardware'u, które umieszczamy poniżej
- rozdzielczość wyświetlacza OLED to 1920x1080
- częstotliwość odświeżania ekranu to 120 Hz
- ekran ma 5,7 cali
- pole widzenia wynosi ok. 100 stopni
- opóźnienie (latency) wynosi mniej niż 18 milisekund
- gogle wspierają hardware'owo 3D Audio (odciążając procesor konsoli)
- masa gogli rozłożona jest po ich założeniu na czubku głowy i można je bardzo szybko ściągnąć. Gogle nie dotykają twarzy/nosa.




W trakcie swojego wystąpienia Richard Marks podkreślał, że w przypadku gogli PS VR nie będzie problemów z „wrażeniem izolacji od otoczenia”, ze względu na łatwość ściągania ich z głowy. Gogle mają mieć również niezwykle przyjazny użytkownikowi charakter (pełny plug-and-play), bez konieczności pobierania sterowników.
Cenę gogli poznamy zapewne już juz w marcu.