Mateusz Gołąb Mateusz Gołąb 12.08.2015 13:09
Jednak nie unikniemy każdej walki w Deus Ex: Mankind Divided
709V

Jednak nie unikniemy każdej walki w Deus Ex: Mankind Divided

Jakoś w kwietniu, reżyser gry Jean-François Dugas mówił, że całą grę, wraz z bossami będziemy mogli mogli pokonać skradankowo, po cichu, omijając zupełnie każdą walkę. Teraz okazuje się, że wręcz przeciwnie.

Patrick Fotrier - projektant rozgrywki w Deus Ex: Mankind Divided zdradził w wywiadzie dla Eurogamera, że z niektórymi bossami trzeba będzie się zmierzyć, choć niekoniecznie ich zabijać. Ta informacja może nieco zaniepokoić graczy, którzy znają od podszewki poprzednią odsłoną serii. Nie słynęła ona z najlepiej zaprojektowanych pojedynków z "szefami". Gdy zaopatrzyliśmy Adama Jensena w augmentacje związane z bardziej skradankowym stylem gry, to bossowie okazywali się niezwykle trudni do pokonania.

Teraz twórcy starają się uniknąć tego problemu. W grze pojawią się zarówno sytuacje, w których będziemy mogli "przegadać" naszego przeciwnika, jak i bardziej tradycyjne potyczki. Te ostatnie mają zostać odpowiednio zaprojektowane tak, aby dało się je ukończyć na kilka sposobów. Patrick podkreślił, że tym razem kulka w głowę będzie kulką w głowę - niezależnie od tego, czy ścieramy się z bossem, czy też innym przeciwnikiem. W ten sposób będą oni bardziej logicznie pasować do świata gry.

Podczas spotkania z przeciwnikami, których będziemy mogli "przegadać", skorzystamy ze specjalnej augmentacji zwanej CASIE (Computer Assisted Social Interaction Enchancer), która odczyta dla Adama znaczenie mowy ciała i puls stojącej naprzeciwko osoby. Dzięki temu będziemy mogli prościej zadecydować, w jaki sposób rozmawiać z naszym wrogiem.

Czytając takie informacje nie możemy się już doczekać, a wy?

Źródło: http://www.pcgamer.com/you-wont-be-able-to-avoid-all-deus-ex-mankind-divided-boss-fights-after-all/

Tagi: deus ex: mankind divided Eidos Interactive Square Enix