Sony dołącza Bloodborne do każdego egzemplarza PlayStation 4 w Japonii

Nie jest specjalną tajemnicą fakt, że PlayStation 4 nie rozchodzi się zbyt dobrze w Kraju Kwitnącej Wiśni (właściwie można to napisać o każdej konsoli stacjonarnej). W związku z tym SCE podejmuje regularne działania w celu zachęcenia Japończyków do kupna tego hardware'u.
Tym razem japońska korporacja postanowiła, że będzie dodawać cyfrową kopię Bloodborne do każdego sprzedanego egzemplarza PS4. Kampania zaczyna się w Japonii od 16 lipca i trwać będzie aż do września. Biorą w niej udział największe sklepy, takie jak Sofmap, Yodobashi, Camera, Tsutaya, Edion Joshin itp.
Dorzucanie kodu na gratisowe pobranie Bloodborne do każdej nowej konsoli jest świetnym pomysłem. W końcu najświeższa gra From Software to znakomita produkcja, w której naprawdę warto trochę poumierać. Fajnie, gdyby SCEE zdecydowało się na podobny ruch w Europie. Na Starym Kontynencie gracze nie potrzebują jednak chyba specjalnej zachęty, by kupować PS4, więc szanse na taką promocję są raczej nikłe.




W ostatnim tygodniu w Japonii sprzedało się 15700 egzemplarzy PS4. Lepiej od PS4 sprzedaje się 3DS - wszystkie modele tej konsolki rozeszły się przez tydzień w ilości 28 tysięcy sztuk.