Graficzny downgrade w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain?

Tematy wizualnych "downgrade'ów" rozpalają emocje graczy do czerwoności. I pewnie słusznie, bo wydawcy w ostatnim czasie potrafili "przegiąć pałę" w tym temacie. Czy tę samą śpiewkę próbuje nam sprzedać Konami z Metal Gear Solid V: The Phantom Pain?
Po opublikowaniu ostatniego gameplayu (z okazji święta "Tanabaty") wśród graczy rozgorzała dyskusja, czy deweloperzy pogorszyli jakość grafiki w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain w stosunku do wcześniejszych publikowanych materiałów. Cięcia miałyby zostać rzekomo dokonane w obszarach zacienionych, teksturach oraz palecie barwnej gry.
Na zarzuty odpowiedział producent gry Ken-ichiro Imaizumi, który podkreślił, że w tak późnej fazie produkcji gier nie dochodzi "normalnie" do downgrade'ów i że zmiany, które obserwujemy to po prostu trochę inne warunki oświetleniowe w grze. Deweloper nie zaprzeczył jednak bezpośrednio, że nie doszło do modyfikacji grafiki MGSV, więc możliwe, że faktycznie coś jest na rzeczy.




Kawałek gameplayu, który wywołał tyle emocji znajdziecie poniżej (w angielskiej wersji językowej).
If you know game making process. We normally don't change or downgrade in this phase. Always have to be comes first. https://t.co/SgT3p6hj48
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
We don't change grade system in last phase, it have to be done long long time ago. Should be just lighting tuning. https://t.co/fVW1UMncY9
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
Are you sure you are watching High Res and 60fps mode? https://t.co/ca191nTJDN
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
We've been always trying to improve until the dead line. https://t.co/AqnSy7NcVu
— Ken-ichiro Imaizumi (@Ken1555) July 8, 2015
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.