Pierwsza łatka nie naprawia wszystkich problemów Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xboksie One

Gry
2283V
Pierwsza łatka nie naprawia wszystkich problemów Wiedźmin 3: Dziki Gon na Xboksie One
Wojciech Gruszczyk | 18.05.2015, 16:58
PC PS4 XONE

Pewnie wielu z Was za kilka godzin będzie się delektować Wiedźminem. Przed rozpoczęciem podróży warto zadbać o odpowiednie przygotowanie produkcji, ale jak się okazuje... W niektórych momentach Wiedźmin 3: Dziki Gon działa odrobinę gorzej po pierwszej aktualizacji na konsoli Microsoftu. 

W weekend mogliście się zapoznać z wrażeniami Rogera, który sprawdzał Wiedźmin 3: Dziki Gon na PlayStation 4 z premierową łatką. Nasz naczelny jest pod wrażeniem, ponieważ gra działa znacznie lepiej – poprawiono spadki animacji, problemy z interakcją otoczenia, skrócono loadingi, czy też usunięto różne mniejsze błędy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wiele na to wskazuje, że nie na wszystkich urządzeniach pozycja działa tak samo dobrze. Dziennikarze DigitalFoundry po dokładnym zapoznaniu się z tytułem w wersji na „po łatce” i „bez aktualizacji” są zdania, że w kilku elementach gra nie prezentuje oczekiwanej jakości.

Redaktorzy udostępnili porównanie w wersji na Xboksa One i jak zobaczycie poniżej – w niektórych miejscach tytuł działa płynniej przed wgraniem plików 1.01.

Specjaliści są zgodni, że chociaż 588MB naprawia niektóre elementy, to jednak nadal nie dopracowano spadków animacji. Oczywiście różnica 2-3 klatek na sekundę, to nie jest wielki problem, ale pewnie CD Projekt RED w niedalekiej przyszłości opublikuje kolejny „plaster”, który usprawni tytuł. 

Warto również wspomnieć, że w Sieci pojawił się drugi patch (1.02), który kolejny raz przygotowuje grę na nadchodzące, darmowe DLC. 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (42)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper