Techland po cichu poprawił grafikę w Dying Light na PS4

Dying Light to po serii Wiedźmin chyba najlepiej sprzedająca się polska produkcja ostatnich lat. Niestety grafika na starcie w konsolowej wersji Dying Light nie zrywała czapek z głów. Wygląda jednak na to, że Techland cichaczem wprowadził kilka ważnych wizualnych usprawnień.
Dying Light działało w dniu premiery w natywnej rozdzielczości 1080p, ale deweloperom nie udało się zapewnić nam odpowiedniego poziomu LoD ("Level od Detail"). Oznacza to, że obiekty znajdujące się w dalszej odległości od postaci gracza wyglądały biednie - nawet odrobinę gorzej niż przy najniższych ustawieniach graficznych z PC.
Na szczęście Techland poprawił grafikę Dying Light w wersji na PS4 poprzez ostatni patch. W informacjach dotyczących aktualizacji nie wspomniano o tym fakcie. Zmiany wizualne zauważyła jednak redakcja GearNuke. W galerii poniżej znajdziecie screenshoty porównujące jakość grafiki przed i po zainstalowaniu patcha. Ulepszony został nie tylko Level of Detail, ale również rozdzielczość cieni oraz filtrowanie tekstur.
Warto przypomnieć, że osoby szukające hardkorowego wyzwania mogą bawić się od kilku dni w trybie Hard, który został wprowadzony przez darmową aktualizację.



