Unreal Engine 5.4 — porównanie ray tracingu z poprzednią wersją silnika. Zobacz wideo!

Technologie
3866V
UE 5.4
Łukasz Musialik | 24.04, 18:21

Wersja Unreal Engine 5.4 właśnie zadebiutowała, a jednym z najważniejszych aspektów jest obietnica poprawy wydajności.

Dla graczy oznacza to więcej klatek na sekundę, mniej przycięć i bardziej zróżnicowane i szczegółowe środowisko graficzne, o czym pisaliśmy wczoraj. Warto więc zwrócić uwagę na porównanie ray tracingu między nową a starszą wersją silnika.

Dalsza część tekstu pod wideo

SFILMZ przygotował film porównawczy, który doskonale ukazuje różnice w działaniu obu silników (5.3 i 5.4). Używając tej samej sekwencji z tym samym ustawieniem w scenariuszu z akceleracją sprzętową, JSFILMZ zademonstrował, jak Screen Traces wpływa na jakość odbić w przestrzeni ekranu. 

Unreal Engine 5.4, wydany wczoraj, wprowadza wiele ulepszeń, w tym adaptacyjną teselację nanitów, objętości heterogeniczne, skalowanie tymczasowej superrozdzielczości i optymalizacje kompilacji shaderów. Wszystko to  przyczynia się do poprawy wydajności renderowania

Więcej informacji na temat UE 5.4 znajdziesz na oficjalnej stronie

Źródło: wccftech.com

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper